środa, 25 listopada 2020

Tulipanowa wróżka

Kochane, bardzo wam dziękuję za pochwały mojej kartki z choinką - jeżeli chciałybyście zrobić taką samą choinkę, to podaję wam link do filmiku, gdzie pokazany jest sposób składania elementów - TU.
A tymczasem stwierdzam, że nie mam wam nic specjalnego do pokazania. Wiecie, jak to jest, kiedy się tworzy różne robótki, ale albo to powtórki, albo nie można ich pokazać. Właśnie znalazłam się w takim momencie: i wyszywam, i szydełkuję, ale na razie cicho sza. Na szczęście przypomniała mi się jedna praca, którą zaczęłam, ale ze wstydem przyznaję, jakoś nie mogę jej skończyć. Usprawiedliwiam się tym, że stale pojawiają się nowe wyzwania, a ta praca to nic pilnego.
Pokażę wam dziś chociaż ten fragment: i obiecuję, że gdy tylko skończę te prezentowe prace, wracam do... Tulipanowej Wróżki.




 Ten tulipan wbrew pozorom zajął mi sporo czasu.

Jeżeli chcecie zobaczyć, jak wróżka będzie wyglądać docelowo, to odsyłam was TU. Wiem, wiem, sporo jeszcze przede mną. A tymczasem na Etsy taki jeden haft mnie kusi... ;)
 A teraz będę się chwalić. Otóż wygrałam candy u Ewy w Bibliotece haftu. Główną wygraną był album, tymczasem w paczce znalazłam caaałą masę dobroci. Zobaczcie same!
 
Najpierw album: okładka i część środka.  Coś pięknego!
 

 

Tu reszta rękodzieła: notes, wyszywana kartka i igielnik. Czyż te hafty nie są cudne? I jak pięknie skomponowane z resztą.
 

Przydasie.
 

A tu przyznam, że nie wiedziałam, co to takiego, ale już wiem, że to takie narzędzie do postrzępienia brzegów papieru czyli postarzenia kartek -  bardzo jestem ciekawa, jak mi to wyjdzie.;)
 
 
A czekolada nie załapała się na sesję zdjęciową. Ale pyszna była... ;)
Jest jeszcze jedna kartka, ale zgodnie z zaleceniem Ewuni, otworzę ja dopiero przed świętami.:)
Ewciu, dziękuję ci jeszcze raz serdecznie, sprawiłaś mi duuużo radości.
A w którymś z kolejnych postów kolejne prezenty - umówiłam się na wymiankę z... A, same zobaczycie i nie rozczarujecie się!;)
Ściskam was wszystkie!

20 komentarzy:

  1. Ta tulipanowa wróżka będzie piękna. Trzymam kciuki za powodzenie. Prezenty cudne dostałaś. Papierki uwielbiam, a te hafty są cudowne, zwłaszcza ten na kartce mnie zauroczył.
    Pozdrawiam i niecierpliwością czekam na efekty wymianki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i podziwiam cierpliwość hafciarską. Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zapowiada się tulipanowa wróżka, Justynko. Gratuluję wygranej i prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty, sówka extra, prezenty piękne, i na pewno dobrze zagospodarujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały cykl kwiatowych wróżek jest śliczny.Gratuluję prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widać, że obrazek będzie śliczny, urocze są te kwiatowe wróżki. Gratuluję wygranej - piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, cudne prezenty otrzymałaś od Ewuni :) Co do haftu, to faktycznie jeszcze sporo pracy przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! Pięknie Cię Ewa obdarowała:-)
    Tulipanowa wróżka będzie piękna, ale nic na siłę, powolutku ją skończysz i wtedy będzie zachwycać:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny to będzie haft! Tulipan wygląda jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej i czekam w takim razie na postępy z wróżką :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny tulipan się ukazuje. Ale cudowności dostałałs, ten album wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko trzymam kciuki za wróżkę, bo będzie piękna!! Pomalutku i wyhaftujesz. Ja z tej serii mam lawendową, ale jeszcze nawet nie zaczęłam haftować. Przepiękne prezenty dostałaś!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty prześliczne. A wróżka już się wyłania i zaczyna cieszyć oczy. Aż wyciągnęłabym swoją żeby trochę jej więcej powstało :D Trzeba przyznać, że te flower faries nie należą do szybkich prac, ale na pewno warto poczekać na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko! Na wszystko przyjdzie czas :-) wróżka też się doczeka :-)
    Przepięknie zostałaś obdarowana, teraz czekam na te postrzępione brzegi ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft zapowiada się bardzo interesująco :) Cieszę się, że zawartość paczuszki Ci się spodobała, i że sprawiłam Ci nią choć trochę radości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej, przepiękne rzeczy dostałaś z pewnością wszystko Ci się przyda. Jeśli zaś chodzi o haft to też tak mam, że coś zaczynam a później zobaczę coś innego i zabieram się za kolejną rzecz. Staram się tak nie robić, jak coś zaczynam to kończę. Bo później trudno jest do tego wrócić i dokończyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezenty super, szczególnie ten notes. Ta sówka przyciąga swoim wzrokiem ;) Wróżka fajnie się zapowiada więc czekam na kolejną jej odsłonę, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wygranej! ;) co do hafciku - tulipek wyglada na skomplikowany - widze ile mulinek uzylas! Docelowy obrazek bedzie sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję pięknej wygranej, a wróżka zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, świetne prezenty otrzymałaś Justynko. Ten pryrzad do strzępienia papieru posiadam i używam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.