sobota, 6 marca 2021

Kartki przez cały rok i Choinka 2021 - marzec.

 Najpierw nowina - wróżka ukończona! Czekam teraz na elementy wykończeniowe i gdy już ją oprawię - będzie pokaz.:)

A dziś karteczki - czyli marcowa odsłona dwóch zabaw jak w tytule.


Jakoś tak się złożyło, że wytyczne dodane do mapek skojarzyły mi się wyłącznie z Bożym Narodzeniem. Dlatego obie kartki są bożonarodzeniowe. O.K., wiem, wiosna się zbliża - kwietniowe będą wielkanocnymi, słowo. ;) Chociaż u nas wczoraj padał śnieg...


 I obie kartki razem - dla Ani.

Na drugiej karteczce jest hafcik, więc na wszelki wypadek zgłoszę ją również do zabawy Choinka 2021 u Kasi:)

 

Trzymajcie się ciepło i zdrowo!:)
 

30 komentarzy:

  1. Śliczne kartki Promyczku a ta z ptaszkiem cudna!
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zinterpretowałaś obydwie mapki. Tekturka pięknie wpasowała się w całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki skomponowałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. pasują do mapek, sliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki. Obie cudne ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolniacha jesteś. Cudowne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka prześlicznie świąteczna!
    Czekam niecierpliwie przebierając nóżkami na wróżkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo, kartka z haftem to kartka z haftem ;) Ale ta druga baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko! Piękne kartki!
    Czekam na wróżkę :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale piękne!! Bardzo podoba mi się ta pierwsza z pachnącą pomarańczą :)). I czekam na wróżkę, jestem ciekawa jak wygląda całość :).
    Buziaki Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, zwłaszcza pierwsza - piękna kompozycja z tekturką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Promyczku, obie kartki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U Promyka nuda znika! Co za super kartki, obie ciekawie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki, pięknie skomponowane!
    Super prezentuje się ta tektura falista,pieknie współgra z resztą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie karteczki przepiękne;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki. Ta z ptaszkiem szczególnie przypadła mi do gustu. Hmm.. to chyba rudzik

    OdpowiedzUsuń
  17. No cóż...nie zaskoczylas mnie w tym temacie:), Twoje kartki w dalszym ciągu są cudowne. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też czerwony kolor kojarzy się z grudniowymi swiętami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie piękne karteczki. Obie są znakomite. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Noż piękności świąteczne Justynko wyszykowałaś 😍 Nie potrafię powiedzieć która jest naj...no obie są cudne!
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Promyczku faktycznie kolorystyka typowo bożonarodzeniowa. Obie Twoje kartki są rewelacyjny, a pomysł z kółkami jako bombki jest genialny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie pokombinowałaś swoje karteczki. Są prześliczne. Kolorystyka, kompozycja i wykonanie super. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne kartki i świetnie się ten Mikołaj wpasował w tą mapkę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciężko byłoby mi wybrać tą kartkę, która bardziej mi się podoba !
    Obie są cudne w pięknej kolorystyce i ślicznie skomponowane:)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie kartki przepiękne, no i ta czerwień - mój ulubiony bożonarodzeniowy kolor

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.