niedziela, 28 marca 2021

Wiosna! Wykluwają się kurczaki...

 Witajcie! Mam wrażenie, że mnie tu wieki nie było, a to zaledwie 2 tygodnie - miałam plany związane z pokazem wróżki, tymczasem moja koncepcja oprawy się wściekła, kolejne pomysły jakoś nie wywołały mojego entuzjazmu i tak czas leciał. Ale już wiem, już wpadłam na pomysł, będzie wróżka zaraz po świętach.:)

Podczas tego mojego bicia się z myślami wzięłam się za kolejny projekt. Kiedy go zobaczyłam pierwszy raz, zakochałam się w nim bez pamięci - wzór kupiłam na Etsy i uznałam, że teraz jest na niego czas. Zapytacie, co to takiego i dlaczego wywołało u mnie takie emocje: a czy mogło być inaczej?...


Wystarczy spojrzeć na tę "buźkę", by zrozumieć.:) A jest to,  moje kochane, kurczak 3D.

Po wyszyciu wyglądał tak:


A po dodaniu konturów i zszyciu tak:

A tak wygląda kurczak z tyłu i z góry:

Teraz parę szczegółów technicznych: autorką wzoru jest Iryna Naniashvili. Kurczaczek ma jakieś 5  na 4,5 cm. Wyszyłam go na Aidzie 16ct i dobrze zrobiłam, bo na polecanej 18ct pewnie byłby mniejszy i trudniejszy do zszycia. Jak zawsze zszycie było dla mnie wyzwaniem, ale jakoś się udało.:)

Kurczaka zgłaszam do konkursu marcowego pn. "Zapach wiosny" u Świrów Rękodzieła.

 

W lutowej odsłonie zabawy mój tort zdobył wyróżnienie.:)

A na zakończenie jeszcze raz kurczaczek cały w kwiatach: wiosna!:)

37 komentarzy:

  1. Co za uroczy kurczak, świetnie prezentuje się wśród kwitnących fiołków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny , mała forma, nawet nie wiem jak bym to zrobiła ?

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak już nie dziwię że się w nim zakochałaś, choć ta odsłona bez konturów i przed zszyciem mnie wcale nie zachwyciła. Za to gotowy kurczak już tak. Faktycznie jest uroczy, jako wielkanocna ozdoba podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale cudeńko! Faktycznie można się zakochać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no! Cudny jest! Będzie rządził wśród pisanek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalny kurczaczek! Zszywanie na pewno było wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i ja też zakochałam się :))). Boski!!!! Brawa Justynko za wykonanie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kurczak jest genialny! Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest 😀. Życzę nagrody 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kurczak! Rzeczywiście ma bardzo sympatyczny dziobek

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kurczaczek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale czadowy kurczaczek! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jego mina rozbraja:))) Rewelacyjny kurczaczek!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jest ten kurczak i świetnie wyszło Ci zszycie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, ten kurczaczek jest scudny. I ten jego uśmiech - trudno się nie zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ czaderski kurczak!!! gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko! Padłam! Coś pięknego! Rewelacyjnie wyhaftowany i zszyty kurak :-) Jestem pod wrażeniem :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny kurczaczek, taki w 3D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kurczak jakoś tak dziwnie patrzy.. jakby coś zbroił... może śmigus-dyngus szykuje?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest fantastyczny, podziwiałam już na fb i nie mogę się napatrzeć :) Uściski Promyczku

    OdpowiedzUsuń
  21. Buzia sama się uśmiecha do tego kurczaka :D Z doświadczenia wiem, że wcale nie jest łatwo zszyć takie cudo. Tobie wyszło to rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za filuterne uśmiech a co za oczka a ogonek słowem cudo kurczak. Jestem pod jego urokiem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycający stworek. Wcale się nie dziwie, że Cię ujął i go wyhaftowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Nie dziwie sie ze zapalalas miloscia do tego kurczaka. Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowite są takie hafty przestrzenne (?). Piękna kurka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...kurczaczek.Może będzie kiedyś będzie kurka :-).

      Usuń
  26. rewelacyjny kurczaczek, świetny pomysł i wzór :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudoooooooooooo....brak mi słów!!!Dziękuję za udział w zabawie na blogu Świrów Rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowita praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale czad! Jak pisała Anna wyżej- przed zszyciem zachwytu nie było, ale wersja ostateczna- petarda! Nie robiłam jeszcze haftu w wersji przestrzennej, ale patrząc na Twój wiem, że muszę spróbować :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczak bardzo zabawny, uśmiecham się od ucha do ucha :-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bombowy kurczak! Super ozdoba świątecznego stołu.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.