poniedziałek, 29 listopada 2021

Kartki przez cały rok oraz Choinka 2021 - listopad.

Jestem! Co prawda, znów w ostatniej chwili, ale zdążyłam zrobić dwie kartki, w tym jedną z haftem. Zatem obie zabawy zaliczone.:) A żeby fajny obrazek pojawił wam się w zapowiedzi posta, to taki sympatyczny reniferek z nie mniej sympatycznym ptaszkiem na początek:


Najpierw kartkowa zabawa u Ani. Oto wytyczne na listopad:


 Te kartki robiło mi się wyjątkowo dobrze, bo i czerwony, i kratka (mam śliczne papiery w kratkę z ITD Collection) - a i mapki bardzo przyjemne.

 
 

Druga kartka trafia również do zabawy u Kasi: Choinka 2021.

 


Na zakończenie kolaż dla Ani:

Jeszcze grudzień i będę mogła z czystym sumieniem napisać, że wywiązałam się z obu zabaw, do których przystąpiłam.

Trzymajcie się cieplutko!:)

13 komentarzy:

  1. Śliczne kartki Justynko, ale reniferek króluje! :) Śliczny haft :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, ale ta z kratką wymiata. Taka prosta, a taka pomysłowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, obie kartki są piękne, ale ta z reniferkiem i ptaszkiem jest po prostu rewelacyjna.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik reniferka jest cudny, a i karteczka wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki ten reniferek. Cała karteczka jest słodka. Tej drugiej też nic nie brakuje - jak zwykle pełna profeska.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są obie kartki. Ta pierwsza niby taka prosta ale jest genialna !! Druga natomiast ma świetny ten hafcik z reniferem.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki są śliczne. :)
    Hafcik jest uroczy, a bombka w kratkę super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko! Rewelacyjne kartki! Pierwsza zachwyca krateczką w moim ulubionym kolorze a druga cudnym hafcikiem :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie zdażyłam pochwalić poprzednich kartek a tu już nowe, śliczne wszystkie. Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te karteczki zrobiłaś, jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne, ale ten renifer <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniferek jak malowany :)
    Kolejne wspaniałe karteczki stworzyłaś, ogromnie mi się obie podobają:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.