wtorek, 21 grudnia 2021

Kartki przez cały rok - grudzień oraz podsumowanie.

 Dzień dobry, dziewczyny, które tu jeszcze zaglądacie! Udało mi się przed świętami zrobić kartki w zabawie mapkowej u Ani, zatem dziś wam szybciutko je zaprezentuję. Ale najpierw banerek:


Pochwalę się, że pierwsza mapka mojego autorstwa, a tak ją zinterpretowałam:

 Jaka szkoda, że nie widać błysku gwiazdy i tła.:(

A tu druga:

I kolaż dla Ani.


Przez cały rok starałam się zrobić obie mapki, a na jednej kartce zawsze był haft.


Przybędę do was jeszcze w tym roku - na pewno z życzeniami oraz z realizacją zabawy u Kasi: Choinka 2021. Hafcik uczyniony, ale wysłany do kogoś i jeszcze nie dotarł. Mam nadzieję, że dotrze i wtedy go pokażę.:)

Trzymcie się!


9 komentarzy:

  1. Justynko, piękna interpretacja mapek, a pierwsza karteczka to prawdziwe cudo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne:) Promyczku, dużo radości życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne są obie, bardzo piękne, a tło miałam chyba takie samo, to tak, przepięknie się mieni, jakby tysiące gwiazd na niebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale produkcja. Jeszcze trochę i sklep otworzysz. Same cudeńka... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w zabawie i dziękuję za mapkę i cudne kartki. Nie wiem jak innym ale mnie się ta twoje mapka bardzo spodobała, zresztą podobnie jaki i Twoja kartka.,
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kolekcja kartek, te dwie ostatnie równie piękne :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki! A podsumowanie imponujące :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnóstwo kartek przygotowałaś i muszę przyznać,
    że każda prezentuje się wspaniale:)
    Karteczkami z haftem jestem zachwycona podwójnie:)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.