piątek, 4 marca 2022

Choinka 2022 - szopka bożonarodzeniowa, cz. 3.

 Czytam wasze blogi i widzę, że tak jak mnie, trzyma was w jako takiej równowadze zarówno rękodzieło jak i blogowanie. Ja też nie chcę z tego w tej chwili rezygnować, bo trzeba w tych ciężkich czasach mieć jakąś odskocznię. Dlatego zamieszczam dziś post dotyczący zabawy u Kasi, tym bardziej, że kolejna figurka powstała jeszcze w lutym. W końcu ferie były...

Większość z was uznała, że  w marcu czas na Dzieciątko. Jednak nie, moje kochane, żeby narodziło się Dzieciątko, nasza para musi pojechać na spis powszechny do Betlejem. A ponieważ źródła podają, że udali się tam na ośle... Panie i panowie, oto osiołek.




A tu cała trójka razem.


I banerek:

W sumie najbliżej rozwiązania zagadki była Violka, której serdecznie gratuluję.:) A wszystkim przypominam, że szopka ma 12 elementów, a ja ułożyłam je w kolejności pojawiania się w tej historii. Dlatego zdradzę wam, że w następnym miesiącu jeszcze nie będzie Dzieciątka. Będzie Betlejem. Narodzin spodziewajcie się w maju. A potem... zaczną przybywać goście.:) Przynajmniej mam taką nadzieję.

Przesyłam mnóstwo dobrych myśli. Trzymajcie się.

21 komentarzy:

  1. Wspaniała Szopka się szykuje. :)
    U mnie, w zabawie, w tym miesiącu też pojawił się osiołek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszedł osiołek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny osiołek 😊Super, że trzymasz taka kolejność ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały haftowany osiołek. Oryginalna, niepowtarzalna szopka powstaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na osiołka bym nie wpadał, Justynko. Swoją drogą pięknie się kłapouszek prezentuje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne te Twoje hafty i będzie świetna szopka. W grudniu będzie jak znalazł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Osiołek super. Czekam co będzie następne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super osiołek - też waśnie go haftowałam do kalendarza adwentowego.
    Szopka będzie cudna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny! Pięknie już teraz wygląda, a co to będzie jak całość zrobisz Justynko :).
    Mnie cały jest ciężko, ale trzymam się, z każdym dniem coraz dzielniej.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten osiołek. Z Betlejem pewnie będzie najwięcej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się cudowna scena. Osiołek jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjdzie piękna szopka😍,podoba mi się Twoja kolejność

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie szopką 😀. Świetny pomysł. Już wygląda ciekawie 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wszystko w Twojej szopce jest tak, jak być powinno🥰
    Osiołek prezentuje się uroczo i na pewno spełni swoją rolę idealnie.
    Czekam niecierpliwie na kolejne części Twojej szopki❤️
    Pozdrowienia słoneczne.
    K

    OdpowiedzUsuń
  15. Jystynko ja też stawiałam na dzieciątko A tu proszę, prześliczny osiołek🤩
    Twoja szopka to będzie Mistrzostwo świata, doczekać się nie mogę całości!
    Pozdrawiam słonecznie😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie się już zapowiada! czekam na dalsze odsłony:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Część czwarta nie otwiera się, mimo, że jest w zakładkach jako aktualny wpis pt. "Choinka 2022 - szopka bożonarodzeniowa, cz. 4."
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słusznie! Osioł ze mnie, bo obstawiałam Dzieciątko ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.