piątek, 8 kwietnia 2022

Kartki przez cały rok - kwiecień.

 Dziękuję za przemiłe komentarze pod postem o kartkach marcowych. Aniu - jeśli chodzi o kartki z haftem, fakt, ty tego nie wymagasz, ale ja sobie taką zasadę przyjęłam.:) Iskierko - rumienię się pod wpływem twoich słów i nie jestem pewna, czy na nie zasługuję.

Tymczasem w zabawie u Ani w kwietniu nadal obowiązują wytyczne: Wielkanoc/Walentynki. I tak jak na pierwszą kartkę miałam pomysł od razu, tak na drugą (jeśli chodzi o Wielkanoc) - żadnego.

 W mojej pierwszej kartce taki słodki kurczaczek wykluł się z jajka:


Mapki na kwiecień wyglądają tak:


 A moja pierwsza kartka tak:

 

Co do drugiej mapki chciałam się zainspirować kartką Małgosi, ale natchnienie nijak nie przychodziło. I nagle mnie olśniło: przecież to są dwa serca! A jak serca, to Walentynki. Jest w wytycznych? Jest. A przyda się na przyszły rok.;)

Tym sposobem udało się wykonać kartki wg obu mapek i jedna jest z haftem (a nawet trzema).:)

A tu kolaż dla Ani:

Kot mi się trochę przystopował, ale powoli go dłubię.

P.S. Włączyłam moderację komentarzy, bo jakiś spamer ostatnio bardzo aktywny w blogosferze. Wyłączę, jak mu się znudzi...;)

22 komentarze:

  1. Pierwsza karteczka od razu przykuła mój wzrok, ale i druga jest bardzo atrakcyjna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. Baaardzo podoba mi się ta z trójkątami, ja na niej poległam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki urocze, szczególnie ta z haftem. Kurczak jest słodki :) I fajnie wybrnęłaś z tej drugiej mapki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są cudne!! Uwielbiam Twoje kartki z haftem a ta historyjka z kurczakiem w roli głównej jest cudna!! Zresztą i z tej drugiej mapki wybrnęłaś koncertowo!!.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki są wspaniałe, ale kartka z kurczakiem jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki są cudne, ale ta z hafcikami przyciąga uwagę. w sumie ta walentynkowa też... o rany, obie są piękne haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkanocna kartka - toż to haftowana opowieść w trzech aktach :) Oczarowała mnie niezmiernie, choć i w drugiej widać świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza kartka z kurczaczkami zachwyciła mnie kompozycją i hafcikami, druga pomysłem z agrafką!
    Wspaniałe wszystko, jak zwykle u Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, jestem oczarowana. Te trzy hafciki na pierwszej kartce są prześliczne, a serca połączone agrafką zasługują na Nobla - super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi i mapkami.
    Obie kartki przemyślane i pięknie wykonane ale przyznaję
    trio kurczaczkowe powaliło mnie na kolana. Cudne są :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko karteczka z kurczakami wymiata! Trzy prześliczne hafciki pięknie i fikuśnie oprawione. Jestem nią zachwycona!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysły na kartki, szczególnie podoba mi się ta zielona wstęga z kurczakami, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne karteczki.
    Co do spamera to szczerze wątpię czy mu się znudzi. Przynajmniej raz w tygodniu wyrzucam 2-3 komentarze...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem jak zwykle pod wrażeniem. Wielkanocna jest obłędna 🤩

    OdpowiedzUsuń
  15. Udały Ci się te kartki. I to bardzo!
    ps. wyszyłam kiedyś te kurczaczki, przypomniałaś mi teraz, że miałam je przerobić na kartki - chyba już w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki śliczne.Świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi. Serca połączone agrafką,
    świetny pomysł.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w Twojej wielkanocnej karteczce! Te maleńkie hafciki przesłodkie. Niestety ostatnio też mam problem ze spamem :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki.Szczególnie podziwiam te drobne hafciki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ta kartka wielkanocna jest super:( pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kartka wielkanocna. Fajna walentynka. Spokojnych i zdrowych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki, ja się dawno zachwycam jak przepięknie z gustem je wykonujesz. Śliczne są 😘

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.