czwartek, 13 października 2022

"Mędrcy świata, monarchowie..." czyli Choinka 2022 - październik.

 Historia szopki powoli dobiega końca, zatem przez najbliższe trzy miesiące do stajenki przybywać będą Trzej Królowie zwani też Mędrcami.

Będą do siebie bardzo podobni - różnią się bowiem tylko kolorami strojów i darami, które niosą Dzieciątku. No, ale dość już tych oczywistości, przedstawiam wam pierwszego z gości.

Mało mnie ostatnio i na moim blogu, i na waszych... No cóż, wybaczcie i przyjmijcie życzenia udanego weekendu.:)

16 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że jesteś, każdy ma kryzysy, czekam na kolejnych królów ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak szybko zleciało... Dopiero zaczynałaś i efekt końcowy rozpalił moją wyobraźnię a tu już niedługo i będzie finał!
    Uściski Justyś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo majestatycznie się król prezentuje. Domyślam się, że to Kacper.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Czekam na ciąg dalszy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja czekam już na całość. Nóżkami przebieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak się będzie prezentowała cała szopka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie się zapowiada. Czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i już finał za progiem, ciekawi mnie kompozycja całości. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy przeczytałam pierwsze zdanie o Mędrcach Świata - to pomyślałam, że się pomyliłam i czytam jakiś dawny wpis, a jednak nie ! Hafcik przepiękny !!! Coś pięknego się szykuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft. Jestem ciekawa pozostałych Medrców oraz tego, jak będzie prezentowana się cała szopka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje postaci są super, takie dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko Twoja szopka pięknie się rozrasta co mnie bardzo cieszy 🙂 Jestem ciekawa jak będzie wyglądać w całości.
    Nie przejmuj się kryzysami one zawsze po jakimś czasie mijają.
    Pozdrawiam serdecznie 🥰

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana szopka na pewno będzie najjaśniejszą gwiazdą migoczącą w trakcie świąt.
    Nie mogę się już doczekać odsłony końcowej.
    Pozdrowienia.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.