poniedziałek, 31 października 2022

Kartki przez cały rok - październik.

 Ach, znów ogromna przerwa, ale tym razem niezamierzona przeze mnie. Kartki miałam wykonać i zaprezentować półtora tygodnia temu, ale i mnie, a właściwie nas, bo najpierw zachorował mąż, dopadł koronawirus. Dopiero wczoraj poczułam się na tyle dobrze, by siąść do kartek - na szczęście, bo przecież dziś ostatni dzień na ich zaprezentowanie.

Nie przedłużając najpierw banerek:


Hafcik do jednej z kartek wykonałam jeszcze przed chorobą, zatem pierwsza kartka tradycyjnie:


A druga taka prosta, ale wiecie, podoba mi się.:)


I obie razem - zdjęcie dla Ani:

Mam nadzieję, że listopadowe kartki powstaną wcześniej. 

Pochwalę wam się jeszcze, że w połowie miesiąca zrobiłam kartkę na okrągłe urodziny, ale na razie nie  mogę jej pokazać - myślę, że w połowie listopada już się da. Wyjątkowo jestem z  niej zadowolona!:)

Pozdrawiam was i życzę, żeby zdrowie wam dopisywało. Uściski!:)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, szczególnie ta z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyś! Dużo zdrowia! Mam nadzieję, że czujecie się już dużo lepiej.
    Kartki cudne! Ta z haftem jest zachwycająca!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny u mnie.Dodaję Twój blog do swojej listy.Pooglądałam sobie karteczki z poprzednich miesięcy,bardzo ładne a szczęgólnie spodobała mi się wielkanocna z haftowanymi kurczaczkami.
    Pozdrawiam gorąco i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim dużo zdrówka dla Ciebie i męża :).

    Obie kartki mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki są śliczne. :)
    Zdrówka życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. W interpretacji mapek jesteś mistrzynią! Obydwie wyszły super!
    Dużo zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki jak zwykle prześliczne. Dobrze, że wirus odpuścił i że oboje wracacie do zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, a ta z haftem super. Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim dużo, dużo zdrowia :) Kartki rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co tez przechodziłam coronovirusa, i do dziś nie wiem skąd go przywlekłam. Mój mąż zaraził sie ode mnie i jedyna co pamiętam to że nic mi się nie chciało przez tydzień> Jedyne o czym marzyłam to spać ! Dlatego nie dziwię Ci się , i tak się cieszę że w ogóle te kartki zrobiłaś. Obie są cudne i obie z chęcią bym przygarnęła.
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, pomimo wirusa kartki powstały wspaniałe.
    Życzę zdrówka
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko śliczne kartki! Bardzo ładnie wyszły!
    Zdrówka życzę!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki piękne wyszykowałaś, ta z czapką mikołaja jest extra a z hafcikiem baaardzo smakowita 😀
    Zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie 🌷🌞

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie karteczki ładne. Każda inna ale ma swój urok. Uwielbiam patrzeć na takie prace i z małą szczyptą 'zazdrościć' talentu.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne karteczki! pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki.
    Dobrze, że wirus już odpuścił i czujecie się lepiej.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki wyszykowałaś a moje serce skradła zwlłaszcza ta wyszywana:)
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przygotowania do świąt idą pełną parą - super! Piękne, ręcznie wykonane kartki. Taki upominek cieszy najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.