niedziela, 6 listopada 2022

"Kłaniajcie się królowie, nie budźcie go ze snu..." : czyli Choinka 2022 - listopad.

Kolejny Król (Mędrzec) wskoczył na przysłowiowy tamborek. Tym razem jednak dokonałam pewnej zmiany w stosunku do wzoru. Drugi Król bowiem miał wyglądać tak:


Nie wiem, jak wy, ale ja mam zakodowane, że jeden z Mędrców był czarnoskóry, a tu wszyscy trzej biali i z białymi brodami... Zmieniłam zatem kolory i mój Król wygląda tak:




Cała trójka będzie bardzo barwna, zobaczcie, jak dwaj już świetnie wyglądają razem. I trzymają miejsce dla ostatniego Króla.;)

Czas zaprojektować stajenkę...:)

Dziękuję wam za życzenia zdrowia, powiem wam, że to cholerstwo strasznie się ciągnie, nie chce nas opuścić kaszel i osłabienie, a to już trzeci tydzień. Też tak miałyście?

20 komentarzy:

  1. Świetnie prezentują się Królowie. :)
    Ja też kojarzę, że jeden był ciemnoskóry i u mnie taki też jest. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, podobnie jak Ty kojarzę jednego króla jako ciemnoskórego. Dobrze, że zmieniłaś, będzie ładniej, ciekawiej.
    Trzymajcie się, zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak myślę, że ciemnoskóry musi być! Ci dwaj są świetni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiejcie Justyś zdrowiejcie!
    Oczywiście, że ciemnoskóry Król musiał być ! Obłędny!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni goście. Dobrze, że zachowujesz tradycję, czarnoskóry Król musi być.
    ps. różni ludzie różnie reagują na wirusy, nie ma żadnych reguł. Mnie chyba ponad miesiąc trzymał kaszel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjni królowie :) Będziesz mieć fajną szopkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, drugi król też pięknie się prezentuje i fajnie, że zgodnie z tradycją jeden z nich będzie czarnoskóry.
    W tamtym roku covid trzymał mnie trzy tygodnie i głównie dolegały mi zatoki. W tym roku miałam go we wrześniu i przeszłam lekko i bezboleśnie, zrobiłam test tylko dlatego, żeby mieć pewność i nie zarazić Mamy.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni są:) I bardzo dobrze, że czarnoskóry. Też tak mam zakodowane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że ta zmiana była potrzebna - tradycja przede wszystkim :)
    Co do covid to każdy inaczej - przy pierwszym razie (listopad 2020) chorowałam blisko miesiąc, ale bardzo szybko wróciłam do siebie, przy drugim (luty 2022) choroba trwała dosłownie 3-4 dni, ale efekty jeszcze do dzisiaj odczuwam :( Natomiast mój mąż szybko przeszedł i praktycznie od razu wrócił do formy. Trzymam kciuki za Was i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały haft, zdecydowanie jeden Król był ciemnoskóry
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś przegapiłam niektóre Twoje posty, ale szopka betlejemska haftowana zapowiada się super.. Fajny tan drugi król i super , że zmieniłaś mu kolory !!Ciekawa jestem całości !!. Powodzenia !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie przerobiłaś tego króla i teraz wygląda lepiej. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Szopka będzie super, fajny król

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarnoskóry król musi być. Pięknie się prezentują, czekam na więcej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyszli i bardzo dobrze, że ich przerobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmieniłaś tak jak chciałaś, zmiana prezentuje się super, każdy król musi być inny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko...przede wszystkim życzę Wam zdrowia.
    Ja co prawda nie chorowałam ale moja mam przechodziła to podobnie do Was.
    Twoja szopka zapowiada się rewelacyjnie a zmiany jakie wprowadziłaś na
    pewno podkreślą urodę szopki.
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście jeden z króli był czarnoskóry. Twoi super się prezentują :).

    Objawy osłabienia mogą trwać nawet pół roku...

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko miałaś świetny pomysł z ciemnoskórym królem, jeden z nich rzeczywiście taki był. Bardzo jestem ciekawa końca Twoich prac, zapowiada się wybornie!
    Pozdrawiam serdecznie i mnóstwo zdrówka życzę:*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.