piątek, 18 marca 2016

Druga partia wielkanocnych kartek.

Dziś obiecane kartki z hafcikami - powstało ich tylko pięć, ale dobre i to.:) Oto one:


Szczególnie świetnie wyszywało mi się kurczaka z jajkiem. Mam jeszcze dwa wzorki z tej serii, ale to już trafią na kartki w przyszłym roku.:)
Co do pomysłu z jajkiem na kartce - nie widzę przeszkód, żebyście go wykorzystały.
Aga - jestem fanką książek w ogóle - to moja półka z ulubionymi dobrymi książkami dla młodzieży, tam jest Musierowicz, Trzej muszkieterowie i Harry Potter właśnie.:)
Witam Francescę i Ewę - miło mi was gościć.:)
W następnym poście będą albo kartki (ostatnia partia), albo wróżka z jajem. Co wolicie?;)
Chociaż po głębokim zastanowieniu postanowiłam wróżkę przedstawić z życzeniami wielkanocnymi - czyli w Wielką Sobotę. Niech spełni wasze świąteczne życzenia, a co!;)

51 komentarzy:

  1. Superaśne!!! Mnie urzekł kogutek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki stworzyłaś i wszystkie haftowane :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, ta pierwsza moja juz cieszy oczy ;) dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, ale królik najładniejszy, bo już mój:)))) Dziękuję gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności!:) może i ja za rok skuszę się na bardziej kolorowe hafciki - czyt. pracochłonne ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, musze tez popracować nad kartkami !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki :) Fajne hafciki - idealne na kartki :) Może na następne święta popełnię kartki w końcu :)
    A witam tak w ogóle, miło się już rozgościłam u Ciebie, swój kącik znalazłam i sobie w nim siedzę, obserwuję Twoje poczynania i podziwiam :)
    A no i ja liczę na wróżkę :) A co! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, jak wszystkie w Twoim wykonaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle cudowności - same haftowane karteczki - są przecudowne - uściski ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, bardzo mi się podoba jak je oprawiałaś. Szczęśliwy kto otrzyma taką kartkę :) a ja czekam na resztę Twoich kartek, bo są cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie śliczniutkie ! I jak tu nie lubić haftu? No jak? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak tylko pytałam z ciekawości, bo serię HP pochłonęłam kilka razy :) Musierowicz w wieku młodzieńczym również, a książki L.M.Montgomery- klasyka- to już sama nie wiem ile razy :)

    Moim faworytem karteczkowym jest królik siedzący w mufince :) Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki!!! Mnie najbardziej zachwycił królik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne karteczki, w oczkach króliczka można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki, a ten królik czyżby już figle wiosenne poczuł?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze karteczki.
    Wszystkie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne, urocze, wiosenne i wesolutkie. Króliczek się do mnie uśmiechnął bo skradł moje serce. Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki, cieszą oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne bez wyjątku :)
    Zakochałam się w kogutku ,gość jak się patrzy :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne haftowane karteczki. Ja nie mam faworyta- wszystkie mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekałam na tego kogucika :))) Lubie go bardzo :) Dostał ciekawą oprawę, zresztą jak i pozostałe karteczki :) Wszystkie są super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne hafciki i swietne karteczki. Kroliczek przeslodki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki. Ta ostatnia jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kartki są przepiękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartki świetne! Nie umiem wybrać faworyta!
    A książki uwielbiam...tylko miejsca na nie brak...

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne! Mi najbardziej przypadła do gustu ostatnia karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie są śliczne ale kura najbardziej mi się podoba. Justynko BARDZO DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie zwróciłam uwagi na zmianę płci zwierzątka?;)

      Usuń
  29. Jakież kolorowe, energetyczne te karteczki. Wiosenne szalenie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudne karteczki Justynko aż za cudowne - buziole ślę ogromne - Marii

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie piękne, ale kurczak najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylko 5 bo to seria limitowana. Urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne kartki zrobiłaś. Podobają mi się :).

    Hihi babeczka też jest :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kartki ... zajączek jest słodziutki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne hafty, super wykonane karteczki:), całość świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne kartki! Jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z nich :) babeczka z zajączkiem jest naj.. naj...

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne :), mnie królik w jajku skradł serduszko :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.