sobota, 28 grudnia 2019

I po świętach...

I znów święta minęły tak szybko, jakby były snem. Zostały po nich choinka, dekoracje, prezenty i kartki, będące świadectwem pamięci rodziny i przyjaciół. Ale zanim napiszę o tych ostatnich, najpierw kilka słów o jeszcze jednej robótce, jaką udało mi się wykonać przed świętami.
W tym roku również chwyciłam za szydełko, wpadł mi bowiem w oko kurs na szydełkową zawieszkę w formie świeczki. Kurs opracowała Aurelia MyszkaSzara, a dostępny jest on TU.
Zawieszka bardzo mi się spodobała, pomyślałam, że i innym się spodoba, zatem zrobiłam ich tyle, by móc rozdać w prezencie.:)

Gdy dwie pierwsze poszły już w świat, przyszło mi poniewczasie do głowy, że przecież płomień można by zrobić złotym kordonkiem.

Które ładniejsze? Hmm... Pozostawiam to waszej ocenie.;)
A teraz będę chwalić twórczość innych osób - przed świętami spłynęły do mnie bowiem kartki świąteczne, prezenty i nagroda będąca wyróżnieniem w wyzwaniu  hafciarskim nr 9 - Halloween: szczegóły TU.
Kartki to prawdziwe dzieła sztuki, zobaczcie same.
Od Małgosi Zoltek
Od Ani - Wojcieszka
Od Madzi - Nitek Ariadny
Od Madzi M.
Od Janeczki z Janeczkowa
Od Basi
Od Eli

Od Agaty - Kreciej Roboty
Agata zawsze dołącza jakiś prezencik własnej roboty - tym razem jest to piękna zawieszka.
Od Violi.
Viola jak co roku przesłała mi też cudny prezent:

Piękny obrazek, obłędne kolczyki, słodycze i bazy kartek, którym już nie robiłam zdjęć.:)
Dodatkowo dostałam też od niej wspomnianą nagrodę za wyróżnienie mojej zakładki:


Nawiasem mówiąc zakładka Violi jest perfekcyjna - dobrze, że nie brała udziału w wyzwaniu.;)


Kochane dziewczyny - dziękuję wam serdecznie za dowody pamięci, wspaniałe prezenty, które cieszą oczy i serce oraz za cudowną nagrodę. Mam nadzieję, że kartki, które ja wam wysłałam, szczęśliwie do was dotarły. Dziękuję również za życzenia pod moim poprzednim postem, mam nadzieję, że święta upłynęły wam w cudownej atmosferze.
Dodam jeszcze, że od męża i siostry dostałam między innymi prezenty hafciarsko-wykrojnikowe, ale tym pochwalę się następnym razem.;)
Pozdrawiam poświątecznie. :)

21 komentarzy:

  1. Justynko, ja też nie wiem kiedy święta zleciały. Szkoda, że trwają tak krótko. Śliczne są te szydełkowe świeczki, muszę zerknąć na kurs :)). Piękne kartki i prezenty otrzymałaś:)). Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i prezenty! Ja też się pochwalę swoimi, ale czekam na troszkę lepszą pogodę, bo u mnie całe Święta szare i za oknem ciemno od rana...
    Pozdrawiam cieplutko i poświątecznie... choć właściwie u mnie Święta trwają aż do 2 lutego i ten czas kolędowania lubię najbardziej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki wyglądają uroczo! Muszę też takie zrobić :)
    Piękne dowody pamięci i przyjaźni w postaci kartek i upominków, no i super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej czasu przygotowań, niż świętowania, ale taka to już kolej rzeczy.
    Piękne kartki i upominki doleciały do Ciebie.
    Zawieszki - świeczniki są super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające są te szydełkowe świeczuszki!
    Piękne kartki i extra upominki otrzymałaś!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne choinkowe ozdoby! pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne szydełkowe ozdoby, cudnie tutaj! Szczęśliwego Nowego Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta zawsze szybko mijają niestety:)
    Piękne ozdoby, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zostałaś obdarowana :) Jeszcze raz gratuluję!
    Wszsytkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki i życzenia. W nowym roku życzę dalszych wspaniałych prac i dużo miłych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sypnęło pięknymi kartkami! Masz powody do radości :)
    Szydełkowe zawieszki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałości przygotowałaś i otrzymałaś Justynko !
    Ja się cieszę tą szydełkową świeczuszką - jest piękna :)
    Jeszcze raz z całego serca dziękuję za cudowny upominek!
    Serdeczności przesyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zawieszki szydełkowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, śliczne te zawieszki, mnie się bardziej ta ze złotym płomykiem.
    Cieszę się, że tyle dowodów pamięci i sympatii do Ciebie napłynęło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki i upominki otrzymałaś Justynko. Cudny ten nasz blogowy świat. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko piękności do Ciebie przyleciały, i Twoje prace śliczne 😊
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!
    Pozdrawiam ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki otrzymałaś, święta przeleciały za szybko jak i cały pozostały czas, ale należy się cieszyć z kolejnego nowego, spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńka pokazujesz. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Pełen podziw dla twórców tak pięknych kartek! Pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się ,że kartka dotarła. Świeczki szydełkowe są piękną ozdobą świąteczną. Pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.