piątek, 6 grudnia 2019

Jesień i zima z paletą kolorów - grudzień.

I oto nadszedł ostatni miesiąc w zabawie u Ani:


Już wiadomo, co Ania wymyśliła na przyszły rok.:) Kto nie wie, a ciekawy, niech kliknie na banerek na pasku bocznym.
Tymczasem trzymamy się tej samej palety kolorów (przynajmniej trzy do wyboru), tylko dodatkowe elementy są inne.
U mnie dzisiaj kartka okolicznościowa, ponieważ moja kuzynka i jej mąż obchodzili w grudniu 20 rocznicę ślubu.

Wybrałam kolory: biały, czerwony, srebrny i zielony. Co do elementów: są oba - brokat na ramce i cyfrach, perełki w rogach kartki.
Ponieważ, jak wspomniałam, to już ostatnia odsłona zabawy w tym roku,  postanowiłam zamieścić kolaż wszystkich kartek, jakie wykonałam pod dyktando Ani.


Aniu, dziękuję serdecznie, że mogłam brać udział w twojej zabawie.:) Super, że chce ci się prowadzić ją również w przyszłym roku, mój udział masz zapewniony!:)
A tymczasem: otwórzcie drzwi, bo Mikołaj dziś do nich dzwoni!;)




20 komentarzy:

  1. Śliczną karteczkę dla kuzynki zrobiłaś.
    Pokusiłaś się o kolaż, mnie gdzieś zniknął program, a nie mam czasu szukać i instalować nowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka rocznicowa bardzo ładna. Galeria tegorocznych prac imponująca. Mikołaj zadzwoni do mnie dopiero za 2 tygodnie, jeszcze muszę poczekać. Na razie analizuje mój list (hihihi, czy ten nowy telefon dostanę to nie wiem....)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki zrobiłąś i to tak dużo

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka rocznicowa, jeny ile ślicznych kartek zrobiłaś w zabawie u Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki śliczne, łącznie z tą ostatnią - rocznicową. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestawienie kartek robi wrażenie! Wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, piękna kartka, bardzo ciekawa kolorystycznie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw karteczek.
    Przy okazji dziękuję za udział w zabawie urodzinowej w Monikowych Pasjach i zapraszam do zaglądania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki. Może i ja się skuszę na tą zabawę. Przynajmniej będzie kolejna mobilizacja (obok Choinki 2019) do publikacji na blogu bo coś u mnie z tym krucho 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka. Ta i pozostałe. Takie podsumowanie to bardzo fajna sprawa, bo pozwala raz jeszcze przeżyć emocje towarzyszące nam przy powstawaniu wszystkich naszych prac i odczuć satysfakcję, ze wytrwałyśmy konsekwentnie przy założeniu postawionym na początku zabawy. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące podsumowanie zabawy a karteczka jubileuszowa ciekawie wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko piękne karteczki zrobiłaś na zabawę u Ani. Ppdziwiam. bo karteczki są cudne. podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Promyku przepiękne kartki stworzyłaś, każda jest wyjątkowa, każda zrobiona z pasją. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka no i fajny efekt całorocznego kartkowania. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękną karteczkę dla jubilatów zrobiłaś!
    Promyczku Twoj karteczkowe dobytek jest niesamowity, rewelacyjne podsumowanie:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Z prawdziwą przyjemnością obejrzałam zestawienia wszystkich kartek. Każda śliczna i wyjątkowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się Promyczku że będziesz się bawić dalej. Dzisiejsza kartka urocza, elegancka jak na taką uroczystość przystało.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za 100% udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.