sobota, 30 listopada 2019

Kartka BN - listopad.

 Dziękuję wam, dziewczynki, za zachwyty nad zakładką - wiedziałam, że też ulegniecie urokowi oczytanej małej wiedźmy. Zaklęta Igiełko - opowieść o malutkiej czarownicy była jedną z moich ulubionych opowieści z dzieciństwa - pewnie podczas zakupu wzoru zadziałały u mnie podobne skojarzenia, jak u ciebie.:) The Primitive Moon - odpowiedziałam ci pod komentarzem, ale na wszelki wypadek odpowiem też tu: dynia to plastikowy cekin, dostałam kiedyś paczuszkę cekinów z różnymi wzorami halloweenowymi (są duszki, dynie, pająki, czarownice). Wreszcie się przydały.;)
Została mi na ten miesiąc realizacja ostatniej zabawy  - kartka BN u Uli.


W listopadzie Ula zaproponowała kolejną ciekawą formę: jej nazwa to tipi. Twórcy formy chyba przypominała namiot indiański, mnie skojarzyła się z choinką i w takim też tonie utrzymałam kartkę.:)
Tak wygląda rozłożona:


A tak po złożeniu w namiocik.


 Śmieszny ten wzorek. prawda?

Nie miałam magnesów, zatem związałam ją wstążeczką.
Zajrzałam ostatnio do mojego kartonika z kartkami i stwierdziłam, że mam wystarczającą ilość do wysłania. Pewnie dlatego, że zostało mi sporo z zeszłego roku. Ale kto wie, może jeszcze jakieś powstaną poza zabawami? Mam trochę pomysłów, gorzej pewnie będzie z czasem...
Miłego weekendu!:)

21 komentarzy:

  1. Świetna kartka, a ten hafcik bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziekuje za tak poważne potraktowanie mojego pytania 😊😊😊😊,bardzo podobał mi sie ten guziczki,ciekawe jak wygląda pozostała reszta tych guziczkow np.czarownica 😋. Nie dziw się że zakładka się podobała,bo jest śliczna,zabawna i dopuszczona w każdym calu.😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka wyszła rewelacyjna,powiem szczerze że jeszcze nie widziałam w ten sposób składanej, do tego hafcik, pięknie sie całość prezentuje. Skąd bierzesz pomysły na te karteczki?☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako choinka kartka prezentuje się świetnie! Nie widziałam jeszcze takiej pomysłowej formy. Hafcik wspaniale dopełnia całości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik i wspaniale wygląda na kartce :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten namiocik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne tipi. Jaki ten hafcik z choineczką jest uroczy, Justynko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, a ta bombeczka na niej szczególnie się mi podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Namiotowa kartka wyszła Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka przepiękna, a kształt jej wyjątkowy 😊
    Hafcik choinkowy cudny ,jest wisienką na torcie.
    Pozdrawiam !
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna kartka! Motyw przewodni i forma rzeczywiście do siebie idealnie pasują!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała karteczka :) Cudnie wkomponowałaś haft :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała ta bombka jest cudna , nie tylko za sprawą wyjątkowego hafcika.

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, śliczna kartka!! Ma moje ulubione świąteczne kolory :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Motywem haftu - tą choineczką z mini wzorków jestem zachwycona! A całość mnie oczarowała po prostu!! Jestem pod wrażeniem Twoich kartek od zawsze. Po prostu maestria...
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajna forma kartki, a hafcik - przeuroczy :) Cudowne kartki tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektórzy to mają talent w sobie, oj mają. Kolejna zachwycająca karteczka, no po prostu cud!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Promyczku jest pięknie jak zawsze. Hafcik uroczy i fajnie wkomponowany w kartkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. O wow! Cudna kartka! Pierwszy raz na oczy widze cos podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka piękna, niebanalna kartka, super :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.