środa, 15 stycznia 2020

Róże, okulary... czyli różana inspiracja w Wyzwaniu hafciarskim #11.

Dziewczyny, chciałam wam z całego serca podziękować nie tylko za wspaniałe komentarze pod ostatnią odsłoną Kota, ale też za kibicowanie i dopingowanie mnie podczas tych kilku lat wyszywania. To również dzięki wam udało mi się skończyć to moje dzieło. Mąż jest bardzo zadowolony, a będzie jeszcze bardziej, gdy go wreszcie zawiesimy na ścianie (obraz nie męża).;) Przy okazji dzięki również za poradę w kwestii oprawy (Igiełka).:) Chyba uda się załatwić sprawę stacjonarnie, ale w innym mieście.
A poza tym nie tracę czasu, tylko działam na froncie hafciarskim. Powstały hafciki na kartki w wyzwaniach a także haft, który chcę wam dziś pokazać. Pisałam niedawno, że dostałam wyróżnienie w wyzwaniu hafciarskim dotyczącym Halloween na blogu Hafty Uli. Osoby nagrodzone mogą wraz z Ulą i Violą (organizatorkami wyzwań) inspirować w kolejnych wyzwaniach. Podjęłam się tego zadania i tak powstał haft na futerał do okularów. Tematem wyzwania jest "róża".



Lata temu odkryłam ten wzór: spodobał mi się zarówno on, jak i jego zastosowanie. Najwidoczniej jednak musiałam do niego dojrzeć.;)
Gdybyście chciały wziąć udział w wyzwaniu, to wytyczne i banerek ze zdjęciem  mojej pracy można znaleźć TU.

34 komentarze:

  1. Justynko, przepiękny haft i świetnie wykorzystany :). Futerał jest teraz boski :)). Buziaki kochana i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Różane etui na okulary jest świetne - śliczne i praktyczne:) Wzór piękny. Jestem okularnica i bardzo bym takie chciała:))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta róża jest cudowna. Wzorek potrafi zauroczyć a jego wykorzystanie genialne !!
    osobiście bardzo lubię wyszywać motywy różane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui z różą świetne. Zainspirowałaś mnie. Szukam odpowiedniego wzorku i zrobię sobie etui na mój nowy telefon. Pozdrawiam.
    PS. Kot z poprzedniego wpisu mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten futerał na okulary,róża jest śliczna, muszę Ci zdradzić , że od ponad roku zamierzam sie zabrać za podobny, chciałam zrobić dla babci ale zawsze brał czasu, wreszcie mnie zmobilizowałaś. Powiedz mi czy szyłaś go ręcznie czy na maszynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Futerał jest kupny.;) Przykleiłam do niego haft.:)

      Usuń
    2. Super sprawa nie trzeba szyć 😊

      Usuń
  6. Piękny haft i świetnie użyty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny futerał:))ja sobie wciąż obiecuję ,że zrobię ...i tak robię już z 5 lat:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft! Rewelacyjnie prezentuje się na etui!
    A ja jestem zachwycona głównym zdjęciem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny haft i jak świetnie wykorzystany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór i bardzo pomysłowe wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny haft i jak pomysłowo wykorzystany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe etui, prześliczny haft.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Główne zdjęcie jest po prostu The best!
    Futerału szczerze zazdroszczę. Moje futerały wyjmuję tak po cichutku, bo są zniszczone niesamowicie. Nawet wczoraj byłam w galerii, żeby kupić nowe, ale zafascynowana tym, że udało mi się kupić spodnie, które idealnie na mnie leżą, zapomniałam o reszcie świata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy hafcik i kapitalne wykorzystanie. Ja okulary mam na stałe więc futerał mi nie potrzebny. Ale twój prezentuje się świetnie.
    Widzę też, że zmieniłaś zdjęcie główne - jak dla mnie bomba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. wzorek. uwielbiam róże w każdej postaci. Twoje wykorzystanie haftu jest bardzo pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Πάρα πολύ όμορφο και πολύ χρήσιμο !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za cudowną inspirację jaką przygotowałaś na wyzwanie :) Piękny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zabita! Ten wzor jest swietny! A wykonanie jako etui na okulary - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie prezentuje się Twoje etui, Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś pięknego Justynko!
    Jestem oczarowana haftem ,pewnie dlatego że bardzo lubię motyw róży.
    Etui prezentuje się bardzo elegancko i dostojnie, coś mi się wydaje że nabrałam chęci na to różane wyzwanie po takiej ślicznej inspiracji w Twoim wykonaniu .
    Serdeczności ślę:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  21. No Kochana...to etui różane jest po prostu BAJECZNE !
    Począwszy od pomysłu, pięknego haftu i interpretacji zdjęcia...na sam
    widok miękną mi kolana :)
    Cudo...prawdziwa praca inspiracyjna, która pobudza zmysły:)
    Pełen zachwyt <3
    Uściski i serdeczności.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe użytkowe i zdobne wykorzystanie haftu. Szukam czegoś na etui dla smartfonu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny haft, pięknie ozdabia etui - świetny pomysł i inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing artworks!I found you through Renka's blog,I am glad I stopped by!Best wishes!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię motywy z różą, to wygląda przepięknie, cudeńko ☺☺

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.