sobota, 22 sierpnia 2020

Choinka 2020 - sierpień.

Na początek dziękuję za słowa uznania co do mojego koszyczka: oczywiście, powstały i powstają już następne. Wszystko dzięki Violi i jej namiarom na kursy i odpowiednie sklepy. Violuś, buziaki!:)
Kolejny pokaz już wkrótce, ale dziś czas na Kasię i jej zabawę Choinka 2020.
Dziś w zabawie świeczka z aniołem.
I banerek:


I tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że się nie rozpłynęłyście z gorąca. Parę godzin temu dostałam sms z alertem: mają być burze. Coś się rzeczywiście zbiera, ale pewnie jak zwykle pójdzie bokiem. Ściskam was!:)

20 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiłaś świeczkę, szkoda by było gdyby ściekający wosk zalał taki cudny hafcik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma obawy, Aniu, ta świeczka będzie pełniła rolę ozdobną, nie będę jej palić. Dzięki!:)

      Usuń
  2. Cudeńko . U nas pada i pewnie będzie padać do jutra:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyś! Świeca cudnie ozdobiona :-) Cieszę się, że jest tylko dla ozdoby, bo też już martwiłam sie o hafcik :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczka jest tak urocza, że nabrałam ochoty na zrobienie podobnej :)
    U mnie też alerty, ale burza właśnie przeszła koło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale piękna!!! Będzie wspaniałą dekoracją na święta :). U mnie w końcu pada, ale jest parno pomimo późnej pory. Może będzie burza w nocy. Buziaki Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz pierwszy widzę wykorzystanie haftu do świeczki, ale pomysł mi się bardzo podoba, więc przegarniam :-)
    Hafcik cudny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie ozdobiona świeca! Pomysł i wykonanie na 6+ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny hafcik i pomysłowe wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję Kochana, że ta świeca będzie tylko świąteczną ozdobą!
    Przepiękny hafcik i cudowne wykończenie sprawia, że to
    oryginalna i nietuzinkowa ozdoba.
    Ogromnie mi się podoba:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wykończenie, bardzo mi się podoba a aniołka też mam w swoich naftowych planach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny aniołek i super pomysł na ozdobę domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie ma za co, no ależ ta świeczka cudna jest, rewelacyjny pomysł i realizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ozdoba na świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krásny motívna sviečke, ja som ich už vyšila veľa :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, nigdy bym nie pomyślała, że można świeczkę ozdobić haftem. Efekt jest po prostu rewelacyjny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie prezentuje się świeczka w hafcik ubrana 😊
    A to, że hafcik cudny, to już inna sprawa.
    Pozdrawiam serdecznie Justynko !🌷😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Świeczuszka śliczna! To znakomity pomysł. Kiedyś wyhaftowałam takie taśmy ozdobne na świeczki z nutami kolęd na pięciolinii :-)
    Pozdrowienia serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo! Swietny pomysl! Cudnie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł i wykonanie, szkoda tylko byłoby takie cudeńko zalać steryną. Ozdoba pierwsz klasa😍

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.