środa, 5 sierpnia 2020

Kartki przez cały rok - sierpień oraz Wyzwanie #56 Maki, chabry, słoneczniki.

 W sierpniu Ania w swojej zabawie kwiatowej zapodała prawdziwie letnie klimaty:


A ja tę karteczkę  zrobiłam już w lipcu, wraz z chabrowymi, bo miałam taką wenę twórczą. I śliczną słonecznikową grafikę z kalendarza - wycięłam ją i umieściłam na papierze deseczkowym na kostkach dystansowych - jest efekt 3D.

No, ale potem pomyślałam: jak to tak, bez haftu? I powstała druga kartka:


Słodki hafcik, czyż nie?
Tym razem pamiętałam o kolażu.;) 
 A na blogu scrapkowo.pl wyzwanie: "Maki, chabry, słoneczniki". Co prawda maki i chabry już opublikowane, ale słoneczniki jeszcze się zmieszczą w ramach czasowych i dlatego zgłaszam kartkę z wyszytym słonecznikiem. Albowiem  można tylko jedną pracę w jednym poście.


Dzięki za miłe słowa na temat bombek. Zastanawiam się, czy nie powtórzyć wzorów i nie wyszyć czterech dodatkowych.  A może rzeczywiście dać inny kolor? Np. białe na błękicie albo na szarym... Pomyślę.:) Agatko (Hafty Agaty), pytasz, jak naciągam kanwę: otóż wycinam 4 takie jakby łezki z tymi wzorami, dopasowuję do bombki (można przypiąć szpileczkami) i przyklejam je za pomocą kleju Magic, naciągając jak się da. Czasem się nie da do końca i pojawiają się zaszewki.;) Ale zamaskowuję je wstążeczką. Gdzieś czytałam poradę, żeby zmoczyć materiał, wtedy traci on sztywność, ale mnie to nie przypasowało.
Dziękuję również za życzenia udanego wypoczynku. Niestety, już jesteśmy w domu. Ale oprócz jeziora zaliczyliśmy też Kaszubski Park Miniatur i namiastkę wyjazdów zagranicznych. Nie wierzycie? To zobaczcie:

Miłego  i twórczego dnia wam życzę!:)

24 komentarze:

  1. Obydwie kartki mi się podobają, no ale wiadomo, że ta z haftem trochę bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie kartki są przepiękne! Uroczy hafcik dobrałaś do tej drugiej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kartki - obie mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne obie kartki cudnie wkomponowane kropeczki. Mnie jak zwykle urzekł hafcik jest cudowny. Parki miniatur uwielbiam ,właśnie za tą namiastkę zagranicy :-) Pierwszy który zwiedziłam był w Inwałdzie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. I taka namiastka zagranicy jest super :). Uwielbiam parki miniatur :). Kartki Justynko są śliczne!!! Oby dwie mają urok i swój styl. W ogrodzie mojej mamci kwitną już słoneczniki :). Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kartki w Twoim wykonaniu. Tak jest nie inaczej. Każda śliczna ta z haftem i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, piękne są obie kartki, choć tak różne. Grafika z efektem 3D wygląda rewelacyjnie, a hafcikiem trudno się nie zachwycić.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki Justynko, a szczególnie podoba mi się ta z wazonem.:) Piękne miejsca zwiedziliście, miniatury są cudne. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale prace i cuudowny haft:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, obie prześliczne karteczki, ale, że ja walnięta na punkcie haftu, to ta z haftem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem wielbicielką słoneczników, te kwiaty faktycznie mają w sobie trochę słońca :) Kartki obydwie urocze, wybór niemożliwy ;) Co do naciągania kanwy, ja kiedyś spryskiwalam wodą do prasowania z Rossmanna, to pomagało przy formowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutnie rewelacyjne kartki! Trudno by mi było wybrać która z nich jest ładniejsza. Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki, słoneczki są przepiękne, takie kartki od razu wywołają uśmiech na buzi:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie karteczki miodzio!
    Pozdrowienia serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne obie karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko obie kartki są śliczne :).

    Kawał świata zwiedziłaś ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynko, uwielbiam Twoje kartki! Te z haftem zawsze są wyjątkowe :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne obie słonecznikowe karteczki! zdjęcia fajne, widać, że wyjazd był udany:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne zdjecia. Mam nadzieje ze wypoczywasz. Przepiekne karteczki. Sloneczniki sa bardzo wdzieczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kartki ze słonecznikami. Obie bardzo mi się podobają. Dodatkowo-żółty kolor-daje tyle energii - przyjemnie na nie popatrzeć:) Uściski Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, słonecznikowe prace! Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe te sloneczniki🤩🤩, wyjazdu zazdroszczę 💙🥰, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.