wtorek, 15 grudnia 2020

Nie znam się na grzybach...:)

Nie powiem, żebym się specjalnie znała na grzybach, ale muchomora od prawdziwka na pewno odróżnię.😋


Piękne to grzyby i choć podniebienia nie ucieszą, to oko jak najbardziej (zwłaszcza taką wielbicielkę czerwieni, jak ja). Dlatego kiedy Ania Iwańska pokazała swoje muchomorki zrobione na szydełku i udostępniła link do kursu na nie... no cóż, chyba was nie zdziwi fakt, że sprawdziłam zapasy kordonka, poleciałam do pasmanterii, by dokupić brakującą czerwień i nowe szydełko, po czym z zapałem przystąpiłam do pracy. A korzystałam z kursu "Proste jak drut" - TU.

Naprodukowałam ich trochę, bo postanowiłam wykorzystać je jako część prezentów dla kilku osób, a i sobie też chciałam zrobić. A tak wyglądają:

 
 
 I takie właśnie grzybki wraz z norweską bombką i paroma jeszcze rzeczami posłałam do Justynki w ramach naszej wymianki. Jak wiecie z Justyny komentarza, już wiszą na jej choince.
A ja się nie mogę doczekać, kiedy będę mogła je zawiesić na swojej choince.🎄
Pozdrawiam! :)

45 komentarzy:

  1. Krásne, milé muchotrávky, ešte im chýbajú pstence :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adko, v diagrame neboli žiadne pstence. Ale rozmyslím si, ako ich vyrobiť. Zdravím vás!:)

      Usuń
  2. Śliczne. Kiedyś ubierałam choinkę w bombki w kształcie muchomorków, które uwielbiałam :) Te Twoje przynajmniej się nie potłuką, a mają tyle uroku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam z dzieciństwa, że u nas też były takie bombko. I lampki w kształcie muchomorków również! Dziękuję!:)

      Usuń
  3. Muchomorki fantastyczne! Ja też lubię czerwień zwłaszcza na święta :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. no super, tez miałam bombki w kształcie grzybków

    OdpowiedzUsuń
  5. super grzybki:)))ja myślałam,że trochę się znam na grzybach,ale w tym roku znalazłam stronkę która mi uświadomiła jak mało wiem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! E tam, prawdziwki, maślaki i podgrzybki na pewno znasz, a cała reszta, to już trudno.;)

      Usuń
    2. te pospolite to znam,ale wiedziałaś ,że jeden z gatunku muchomorów jest jadalny?

      Usuń
  6. Justynko na muchomorach znasz się świetnie :)). Kochana jeszcze raz dziękuję za nie!! Tak wiszą na choince i cieszą moje oko każdego dnia pięknie się prezentując :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze muchomorki :) Justynko, dziękuję za piękną kartkę i życzenia świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:) Ja również, Ewuniu, dziękuję za twoją wspaniałą kartkę z życzeniami, nie wytrzymałam i już otworzyłam kopertę.:)

      Usuń
  8. Muchomorki są śliczne, Justynko. Bardzo lubię bombki w kształcie muchomorków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te muchomorki. Moja mama ma takie, ale szklane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi rodzice już chyba nie mają szklanych... Dzięki!:)

      Usuń
  10. Ekstra ozdoba na choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się Promyczku że Cię zainspirowałam . Super Ci wyszły te muchomorki, na choince będą cudnie wyglądać. To taki trochę powrót do dzieciństwa, bo kiedyś obowiązkowo były na choince.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, pamiętam i bombki, i lampki, dlatego ucieszyłam się, jak zobaczyłam u ciebie ten kurs. No i świetne są na prezenty.:)

      Usuń
  12. Superaśne są te grzybki! W dzieciństwie na mojej choince wisiały takie szklane muchomorki. Pozdrawiam serdecznie 🎄🌲☃️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nas coraz wiecej!:) Dziekuję i pozdrawiam!🎄

      Usuń
  13. śliczne te grzybki.....muszę i ja kiedyś spróbować, bo jeszcze takich nie robiłam....

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są, moje już wiszą na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze grzybki :) Cudnie wywijasz szydełkiem . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne te grzybki ;) faktycznie kiedys sie takie wieszalo (mamy takie stare bombki przedeojenne chyba jeszcze? Rozne sa historie). Takie sztrykowsne beda jak znalazl!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeurocze są te twoje szydełkowe grzybki-bombki. Będą świetnie stroiły choinkę. Pozdrawiam i życze samych radości, spokoju ,szczęścia i zdrowia na nadchodzący 20121 rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elu, tobie również wszystkiego dobrego na święta i Nowy Rok! Zdrowia!:)

      Usuń
  18. Podziwiam grzybki, bo ja jeszcze na szydełku nie robiłam nic poza płaskimi pracami, więc troszkę się tego obawiam, może zacznę od koszyczka - wesołych Promyczku, zawsze lubię tu zaglądać są ciekawe praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, kurs jest tak czytelny, że dasz radę! Ja już je robię z pamięci.🙂 Dziękuję ci za miłe słowa, pozdrawiam serdecxnie.

      Usuń
  19. Swietne te grzybki! Milych Swiat zycze.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.