poniedziałek, 28 grudnia 2020

Kartki BN oraz Kartki przez cały rok - grudzień i podsumowanie roku.

 Witajcie po świętach!🎄

Mam nadzieję, że mimo wszystko wasze święta upłynęły wam w prawdziwie świątecznej atmosferze. I że odpoczęłyście po świątecznych przygotowaniach. Ja z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że tak. Zatem nawet przymusowe siedzenie w domu ma swoje zalety.:) Dziękuję wam za życzenia świąteczne pod poprzednim postem, było i jest mi bardzo miło, że znalazłyście czas i chęć, aby do mnie zajrzeć.:)

A ja dziś przychodzę z kartkami, które - jak w tytule - są realizacją dwóch ostatnich zabaw kartkowych, w jakich brałam udział. 


Jak widać u Ani były trzy wytyczne: poinsecja, złoty, prezenty, a u Uli do wyboru: kartka spinner albo dowolna forma z zimowym kwiatem. Wybrałam tę drugą wytyczną, zatem obie moje kartki nadają się do obu zabaw:

Do tej kartki wykorzystałam wianuszek autorstwa Small Wingels Shop - od siebie dodałam kilka elementów oraz napis.

 Zgodnie z tradycją, druga kartka jest z haftem.:)

I kolaż dla Ani:

A ponieważ to ostatnie odsłony zabaw, zamieszczam kolaże kartek z całego roku.

Kartki BN:

Kartki przez cały rok:

 Uli i Ani bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawach i za ich wspaniałą organizację. Dzięki wam zrobiłam mnóstwo kartek. Uściski dla was!:)

A na koniec chciałam serdecznie podziękować: Violi z Pasje Violi, Ani-Wojcieszek, Ewie z Biblioteki Rękodzieła, Janeczce z Janeczkowa oraz Agacie - Krecia Robota za prześliczne kartki świąteczne.


Od Violi

 

Od Ani

Od Ewy

Od Janeczki

Od Agaty

Violi dziękuję również za wspaniały prezent świąteczny.:)

 Dużo dziś zdjęć, mam nadzieję, że wytrwałyście do końca. Na tym poprzestanę, a nagrody od DMC za wygrane w konkursie na kartkę okolicznościową pokażę kiedy indziej.

Pozdrawiam jeszcze świątecznie!:)

22 komentarze:

  1. Śliczne kartki i wspaniała kolekcja. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Promyczku bardzo lubię Twoje kartki a już szczególnie te wyszywane. Zawsze masz takie fajne wzorki. I te dzisiejsze są ekstra . Dziękuję Ci za to podsumowanie i całoroczny udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kartki to cudo a zbiorcze kolaże oszałamiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, obie kartki są prześliczne. I pięknie zostałaś obdarowana.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki zrobiłaś :).
    Fajnie obejrzeć takie roczne podsumowanie :).

    Dostałaś też super kartki i prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko prześliczne kartki. I piękne kartki oraz podarunki dostałaś :). Buziaki kochana i wszystkiego dobrego na Nowy Rok :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obie kartki.
    Wspaniałe kolekcje kartek powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki śliczne. Obejrzałam też karteczki z zestawienia - piękne. Podziwiam!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No powiem Ci,że jestem z Ciebie dumna:))robisz takie piękne kartki,bardzo miło sie je ogląda:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te kartki, mają w sobie tyle radości i tego ukochanego bożonarodzeniowego klimatu...
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy już pisałam, że robisz PRZECUDOWNE karteczki? ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestawienie robi wrażenie! Tyle pięknych kartek powstało dzięki zabawom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko bogactwo pięknych karteczek, tych przez Ciebie wykonanych i tych darowanych! Nie potrafię powiedzieć która jest naj, bo wszystkie są urocze:)
    Szczęśliwego Nowego Roku, zdrówka i samych wspaniałości Tobie życzę!
    Pozdrawiam świątecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Justynko, samych radosnych chwil! Tina:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne kartki wykonałaś, zarówno te dzisiaj, jak i przez cały rok :) dziękuję, że wyszłąś poza strefę komfortu i zrobiłaś też inne formy :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolekcja kartek :) Szczęśliwego Nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kartki ;) napracowalas sie w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ masz cudna galerię karteczek, ślicznie je wykonalas jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie piękne, ale haftowana naj. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudne kartki przygotowałaś w tym roku, super wkomponowałaś w nie hafty. Również otrzymane kartki są przepiękne, widać że wysłane z sercem :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko, Twoje karteczki to mistrzostwo świata! Nie wiem, która najcudniejsza... Po prostu wielki zawrót głowy mam, gdy patrzę na te wspaniałości. A otrzymane też piękne, "z sercem whafowanym i wklejonym" :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.