poniedziałek, 11 stycznia 2021

Kartki przez cały rok - styczeń. I jednak Choinka 2021.

 Późno zaczynam w tym roku - ale cieszę się, że w ogóle zaczęłam. Jeszcze parę dni temu zastanawiałam się, czy nie zawiesić bloga na kołku. Po ponad 8 lat blogowania przyszła refleksja, czy mam jeszcze coś do pokazania, czy mi się jeszcze chce, spadek czytelników też nie nastraja optymistycznie... Jednak jestem. Ale postanowiłam, że ten rok będzie pod hasłem "Wyszywam!" I to nie tylko małe wzorki kartkowe, ale konkretne wzory, które zresztą już mam zakupione.😊 I mimo że tyle świetnych zabaw powymyślałyście i kusiły mnie one bardzo, to jednak odpuszczam: w 2021 r. biorę udział tylko w jednej zabawie kartkowej u Ani Iwańskiej.

Co do wspomnianych wzorów uchylę rąbka tajemnicy: będą to tulipanowa wróżka, o której już wiecie, dwa niezwykłe koty, w tym jeden z kawą i jeden kurczak. To tak na początek😉

A dziś kartki, do zrobienia których długo się zbierałam, ale poszło!

Najpierw parę słów na temat zasad w tym roku: otóż robimy kartki wg mapek, do wyboru, a Ania dokłada do tego dwie wytyczne. W styczniu wytyczne są następujące:



Aj, ten czarny! No ale dobrze, trzeba to trzeba. U mnie czarny nie jest wiodącym kolorem, ale chyba go widać? Oczywiście pozostałe wytyczne zachowane.

Szkoda, że tego nie mogę uchwycić: ten czarny w tle (kartka powyżej) mieni się złotymi drobinkami...

Jak widzicie, w styczniu ambitnie zrobiłam kartki wg obu mapek.😉

I kolaż:


 Zatem witajcie w pierwszym poście nowego roku! I zostańcie ze mną, bo bez was to blogowanie nie ma sensu...

Ściskam!:)

P.S. A tak sobie pomyślałam, że pierwsza kartka kwalifikuje się do zabawy Choinka 2021 u Kasi - nie wiem, czy każdego miesiąca będę miała co pokazać, ale tym razem się podlinkuję.:)

35 komentarzy:

  1. Promyczku być może ilość czytelników przeszła w jakość!:)
    Bardzo jestem ciekawa haftów!
    Z kartek do serca przypadła mi serca ta ze skrzatem, choć te różyczki przyciągają nieodparcie mój wzrok!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Promyczku nawet nie wiesz jak się cieszę że zostałaś w mojej zabawie. Kartki są rewelacyjne jak to u Ciebie. I nie waż mi się zawieszać bloga na kołku. Może i jest nas mniej ale zostali Ci najbardziej wytrwali. Zresztą potraktuj tego bloga jako swoją kronikę, pamiętnik gdzie gromadzisz swoje prace. Poza tym cóż czytelnictwo mam i drugą strone medalu. Jak Ty piszesz u innych to i oni piszą u Ciebie. Zrobiłam u siebie taki eksperyment. Skoro ja u kogoś zostawiam komentarz a ktoś mnie ewidentnie olewa, więcej u niego nie napiszę. Zawsze odpowiadam osobom , które u mnie komentarz zostawiają. I nie zniechęcaj się !! 8 lat to kawała czasu i szkoda by było go zaprzepaścić.
    Powodzenia z nowymi haftami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością będę dalej podziwiać Twoje kartki.Dzisiaj pokazałaś kartki z pomysłem, ta z haftem jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, też czasem się zastanawiam , czy nie zawiesić bloga, ale koleżanka blogowa mówi - nie waż się, na końcu roku popatrzsz na wszystkie swoje prace

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zaczniesz z haftami.
    Podobają mi się Twoje pomysły na kartki, ale ogólnie kartki, to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, dobrze, że nie zawiesiłaś bloga. A kartki są piękne i ten czarny kolor w idealnych proporcjach.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie karteczki super, ale haftowany krasnal czy gnom świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te karteczki. Zostań w blogosferze, bo byłoby szkoda gdybyś nas tu zostawiła. U Ciebie spadek komentujących, a u mnie brak wzrostu, ale dla siebie go prowadzę przede wszystkim. Jeśli znajdzie się choć jedna dusza, która zajrzy i skomentuje to i tak warto. Wszystkiego dobrego Justynko i twórczego roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te kartki ,życzę weny na cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko! Jak zawsze Twoje kartki zachwycają! A te z haftami są tak wyjątkowe!
    Cieszę się, że jesteś i proszę bądź dalej!
    Wszystkiego dobrego!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne podejście do zabaw blogowych w tym roku. Zostałam tylko przy dwóch haftowanych i dwóch typowo scrapowych. Resztę odpuściłam i tak jak Ty, mam zamiar skupić się na większych haftach, na które nie miałam czasu. A kartki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, nieładnie byłoby tak zostawiać tylu wiernych czytelników ;)
    A na poważnie - cieszę się, że się nie zniechęciłaś. Miło się czyta Twoje posty a oglądanie Twoich prac to po prostu wisienka na torcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko ciesze się, że zostajesz, bo bardzo by Ciebie brakowało! Miniony rok był ciężki, i jeszcze wiele przed nami by wrócić do normalności. Myślę, że to miało i ma ogromny wpływ na ruch w blogosferze. Warto jednak być tutaj nawet dla tej niewielkiej grupy życzliwych Czytelników :). Piękne karteczki wyszły!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też cieszę się, że zostajesz i czekam na kolejne wpisy. Piękne kartki, niebieska z uroczym krasnalkiem i romantyczna kwiatowa, czarny podkreśla kolorystykę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobieto, Osobo, Twórczynio, co to za pomysły z wieszaniem i kołkiem?! Weź proszę i przestań. Ania pięknie i słusznie napisała - potraktuj bloga jako kronikarski zapis. Na spokojnie, bez spiny, ale ku radosnemu podczytywaniu po latach. Każda z nas ma doły i chwile zwątpienia. Czas nas nie rozpieszcza. Pojawiło się wiele nowych cudaków, gdzie szybko, łatwo i bezrefleksyjnie. Na bloga brakuje czasu, siły, pomysłu i motywacji. Jest nas tu coraz mnie - to fakt; takie życie, się coś zmienia, przemija, zawiesza lub trwa. Tu trwa spokojnie, leniwie, bez wstrząsów, no i koniecznie musi trwać z Tobą. Przecież my się tak już od lat wspieramy, za uszy ze zwątpień wyciągamy i trwamy...
    Uściskuję najserdeczniej (i bez kołków mi tu proszę!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wrażenia i ciśnienia podniesienia nie napisałam, ze kartki się mnie podobają niemożliwie. Pierwsza z czernią i elfiastym cudność nad cudnościami!

      Usuń
  16. Promyczku nigdzie się nie wybieraj. Działaj dalej i pokazuj swoje cudenka ♥️

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki Promyczku.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe karteczki! Szkoda by było, gdyby nie powstały. Działaj dalej i pokazuj, co stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też mnie w tym roku naszła refleksja, że zdecydowanie mniej zabaw, a jeśli już to te mniej wymagające. I tak właśnie te haftowane odpadły i została jedna karteczkowa u Uli, aby jednak kartki na przyszłe święta mieć :) Twoje obie piękne, chociaż jak zawsze sercem jestem za xxx i tym razem tym cudnym skrzatem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło pięknie :) i zgodnie z wytycznymi

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki fantastyczne. Wyszły przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też w tym roku ograniczyłam zabawy, bo chciałabym coś większego wyszyć niż zawieszki i wzorki na kartki :).
    Ale jak, to wyjdzie zobaczymy hihi.

    Cieszę się, że nie zrezygnowałaś z blogowania :).

    Kartki są śliczne :).
    Chyba każdego przerażał ten czarny kolor...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez miałam taki moment, by to wszystko rzucić. By trochę odpocząć, zresetować umysl, przestawić się na coś innego. I tez zostałam i znowu zwariowałam i postawiłam sobie ambitne robotkowe plany. Bo tak naprawdę to nie potrafię siedzieć bezczynnie i nic nie robić. Kartki wyszły super brawo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki. Krasnal piękny z haftem. Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko Twoje hafciki są śliczne, karteczki , które przygotowujesz z nimi CUDNE. Ja chcę w dalszym ciągu je oglądać. Popieram ULCIE. Wiadomo, czasy trochę się zmieniają, my choć rzadziej się tu logujemy to jednak miło jest widzieć nowe pomysły jakimi się dzielimy. Twórz swoim tempem i od czasu do czasu chwal się. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie skomponowałaś obie kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miniony rok był dla wszystkich ciężki. Mnie trochę nie było, ale zupełnie inne sprawy postanowiły mi skutecznie to uniemożliwić, bywac chce i doszłam do wniosku że tego właśnie potrzebuje.Więc twórz Promyczku i pokazuj tutaj swoje prace, by motywować, humor poprawiać i uśmiech czytelników na twarzy wywoływać:) Karteczki śliczne!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie kartki rewelacyjne:) Hafty zapewne będę podziwiać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne są te kartki gnomik tak pięknie wyeksponowany w samym centrum. Nie wyobrażam sobie żeby Cię zabrakło na blogosferze. Rób mniej, sięgaj po to na co masz chęć ale nie znikaj. Ja juz w zeszłym roku mocno poograniczałam zabawy i wyszło mi to na dobre bo chociaż dużo się nie dzieje to jednak był czas spróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczki są zachwycające!!
    Wielkie brawa dla Ciebie za pomysłowość i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana...wyrzuć myśli o zawieszeniach do kosza i po prostu baw się tym miejscem.
    Dla mnie komentarze nie mają znaczenia, choć każdy pozostawiony sprawia mi radość. Blog to miejsce gdzie możemy utrwalić to co kochamy robić, gdzie dzielimy się z innymi swoimi pasjami. I to jest najważniejsze:)
    Piekne kartki stworzyłaś a ta z mikołajkiem skradła moje serduchu:)
    Uściski ślę i życzę siły.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.