piątek, 27 sierpnia 2021

Czasem igła, a czasem szydełko... czyli torebka dla przyjaciółki.

Cieszy mnie bardzo, że spodobał wam się haft z Mikołajkiem (oraz cała kartka) - lubię takie zabawne wzorki. Małgosiu, zgadza się, Mikołaj podróżuje w żarówce! Byłaby ona lepiej rozpoznawalna, gdybym wyszywała zgodnie z wytycznymi na czarnej kanwie, na tej białej (mieniącej się, zresztą) kilka kolorów było niewidocznych, musiałam zmieniać na ciemniejsze...

A dziś powrót do szydełka, bo taka była potrzeba.

Źródło: freepik.com

Zrobiłam koszyczek, również owalny, ale go już nie pokazuję, bo podobny do poprzedniego, tylko zielony. Natomiast z reszty włóczki postanowiłam zrobić prezent urodzinowy dla przyjaciółki, czyli torebkę. Niewielką, ale smartfon się mieści.:)

Tu w całej okazałości. Pasek jest zaczepiony na karabińczykach, zatem można go wymienić np. na łańcuszek.

Tyle na dziś. Pozdrawiam gorąco!:)

P.S. Zapomniałam na śmierć: torebkę zrobiłam wg kursu plotka pufy.

25 komentarzy:

  1. Super, taka mała torebka bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka!!! Ma śliczny odcień zieleni :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze jest mieć tyle talentów, zawsze mozna wyczarować piękny upominek:) a torebeczka jest śliczna! Rozumiem że dla siebie zrobiłaś w kolorze czerwonym😉

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna , kolor , kształt

    OdpowiedzUsuń
  5. Z taką torebką to można zadać tylko szyku na mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, torebeczka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Promyczku za porady co do Chorwacji:))córka na pewno z nich skorzysta:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna <3
    Chcę spróbować kiedyś zrobić sobie torebkę na szydełku

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę pokrewną duszę :-) Też skaczę od krzyżyków do szydełka i na odwrót, Super torebeczka Ci wyszła i myślę że przyjaciółka zadowolona bo i takie maleństwa czasem potrzebne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza torebusia, ślicznie to wyszło Justynko.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna torebeczka, a kolor jest obłędny;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj w żarówkowym balonie ektra, karteczka z kółkami rewelacja, zielona torebeczka rewelacyjna też taka robiłam wg tutka Asi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha ;) przynajmniej wiadomo jaka wielkosc torebki xd zeby smartfon wszedl ;) cudna ta torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny ten Mikolaj! ;) bardzo mi sie podobaja takie w zarowkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i bardzo przydatna torebeczka. Bardzo ładny kolor włóczki wybrałaś na jej wykonanie. Praca perfekcyjna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko pięknie tworzysz igiełką i szydełkiem 😊
    Koszyczek i torebeczka to prześliczne prace, jestem pewna że taki prezent dla przyjaciółki wywoła u niej zachwyt!
    Pozdrawiam 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza ta torebeczka! I moich kolorkach. Ostatnio choruję na taki szmaragdowy kolor...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny koszyczek, choć mi bardziej przypomina taki ozdobny duży talerz na owoce..te kolorowe kłębuszki..zupełnie jak owoce :) Taką sama torebeczkę robiłam jakiś czas temu na liv'e na FB. Twoja ma super kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebeczka cudnej urody! W czerwieni byłaby przepiękna :-) ale na lato taki kolor... z morzem mam skojarzenia... :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne dziergadła oba!
    Do tej torebeczki też mnie paluszki swędzą, ale wciąż się nie składa jakoś...
    Pozdrawiam cieplutko, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brawo! Wyglada rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku!Ale fajna ta torebka🙂🙂🙂😉

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.