środa, 4 maja 2022

Jak to się w życiu plecie i podziękowania.

 Kiedy pisałam wam w poprzednim poście z 20 kwietnia, że jestem chora, nie spodziewałam się, że będę chorować do tej pory. Okazało się, że mam zapalenie płuc. I nadal z niego wychodzę.


 Oczywiście nic przez ten czas nie zrobiłam, więc nie mam wam nic do pokazania. Ale pomyślałam, że chociaż was zawiadomię i podziękuję dwóm moim blogowym przyjaciółkom za piękne kartki urodzinowe, które od nich dostałam.

Od Ani - Wojcieszka. - cudne tulipanki. :)

 Od Violi.

Viola przysłała mi również wspaniałe prezenty, wśród których znalazła się zakładka wykonana własnoręcznie:

Kochane dziewczyny, dziękuję wam z całego serca.

Pozdrawiam wszystkie czytelniczki! I obyśmy w następnym poście spotkały się w lepszym nastroju.

12 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko droga, wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka, wiosna czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko kochana, dużo zdrowia! Wracaj szybko do sił.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne niespodzianki dostałaś. Życzę Ci Justynko szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkiego powrotu do zdrowia! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bdzie ok , życzę powrotu do zdrowia, reszta może poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, współczuję. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci przede wszystkim dużo zdrówka, obyś jak najszybciej doszła do siebie. Teraz zdrówko najważniejsze , reszta przyjdzie sama. Prezenty cudne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystawiaj buzię do słonka i szybko wracaj do pełni sił!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka życzę i ślę cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymaj się cieplutko. Zdrowia życzę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.