niedziela, 12 czerwca 2016

Majowa wróżka.

Dziewczyny, stwierdziłam to pod waszymi komentarzami i stwierdzam nadal, że nawet najbardziej zakompleksiona kobieta przy was może odzyskać pewność siebie.;) Bóg wam zapłać za przepiękne komplementy! :) Podświadomie czekałam na łyżkę dziegdziu, ale jakoś zgryźliwość tym razem mnie ominęła.;)
Bardzo się cieszę, że spodobały wam się moje zdjęcia i ogólnie Budapeszt - to rzeczywiście piękne miasto. Ale ważne jest też towarzystwo, w jakim się jedzie, u mnie towarzystwo było pierwsza klasa i dlatego ta wycieczka to jedna z najbardziej udanych moich wycieczek.:)
Wracamy do haftów. Trochę spóźniona zeszła z tamborka majowa wróżka. Uparła się, by ją sfotografować wśród kwiecia, więc spełniłam jej życzenie.

Ale nadal była niezadowolona, bo kwiecie ją zdominowało, więc cierpliwie wykonałam jej portret.

A tu z siostrami:

Postaram się zdążyć z czerwcową do kaszubskiego Truskawkobrania, na które się wybieramy z A. Będzie a propos!:)
Do miłego!:)

41 komentarzy:

  1. Prześlicznie prezentują się te wróżki,są takie delikatne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na wyszycie ich w komplecie!
    Wspaniale się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Majowa jest urocza! Jak na ukwiecony miesiąc przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna dziewczynka :)
    Oj, a ile tu kreseczek, już wiem, że ten wzór nie dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróżki są niezwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Majowa wróżka cudnie się buja na tej gałązce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja wróżka wygląda równie cudnie. Bardzo podobają mi się te dziewczynki. Czerwcowa u mnie również czeka na wyszycie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko jedyna, jakie te wróżki są śliczne, wszystkie razem i każda z osobna. Justynko, podziwiam wzory, ale najbardziej podziwiam Twoje krzyżyki, są takie równiutkie, że aż wstyd mi się robi, że moje takie nie są :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta wróżka, ilekroć na nią patrzę to myślę o mojej małej majowej 4-latce :) na pewno wyhaftuję ten wzór do pokoju córki

    OdpowiedzUsuń
  10. Majowa wróżka prezentuje się fantastycznie! A back stitche! Perfekcja ;) napisz proszę koniecznie kiedy jest truskawkobranie? Pamiętam, że pierwszy raz dowiedziałam się o tym od Ciebie rok temu i w tym roku nie chciałabym przegapić :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkobranie jest zawsze w ostatni weekend czerwca, w tym roku wypada to 25 i 26 VI. Tu masz program: http://odkryjpomorze.pl/pokaz_obiekt-2919-Truskawkobranie_2016_na_Kaszubach.html , ale nie kieruj się godziną rozpoczęcia, bo stoiska ustawiają już od rana. Pozdrawiam!:)

      Usuń
  11. Wszystkie są urocze ale ta majowa najradośniejsza :) Ciekawa jestem całości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna wróżka :) Udanego Twuskawkobrania, choć czy do tej imprezy będą jeszcze truskawki? Strasznie sucho :(

    OdpowiedzUsuń
  13. One są przeurocze, zaczyna mnie do nich bardzo ciągnąć :) tylko jak z tym wszystkim się wyrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ona jest śliczna, wszystkie dziewusie prezentują się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna! Moja jeszcze nie gotowa, ale mam nadzieję że w tym tygodniu uda mi się ją dokończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak one wszystkie razem ślicznie wyglądają!!!! Piękne dziewczynki :) A ta majowa to szefowa - rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna jest! a razem wyglądają jeszcze piękniej :) pozdrawiam truskawkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała i bardzo delikatna :) Uwielbiam te wróżki a Twoje wyglądają niesamowicie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza wróżka :) Kalendarz coraz piękniejszy

    OdpowiedzUsuń
  20. O raju! ta majowa chyba jest najpiękniejsza. No, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna majowa wróżka :) No i piękne otoczenie sobie wybrała do sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna wrozka :-)
    A wsxystkie raxem prezentuja sie niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancko i szykownie ! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie wróżki są piękne a majowa wprost urocza :) mam nadzieję, że teraz mi sie wczyta komentarz..

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesympatyczna Majowa panienka :) Dobrze jej w kwiatach i nie ma co się dziwić, że tak ich łaknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna malutka! Wszystkie Twoje wróżki prezentują się fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocza:) Piękne te wróżki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, jaka piękna, jak na razie najpiękniesza.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.