wtorek, 17 marca 2020

Kartki BN 2020 - marzec

Dziękuję, dziewczynki, za docenienie misia - wzorek jest taki fajny, że chętnie bym go jeszcze kiedyś wykorzystała. Aha, mąż też breloczek docenił, a wbrew sugestiom Lucynki, nie nazywam go misiem.;)
A teraz chciałam zapytać, co porabiacie? Mam bowiem wrażenie, że jakoś w tej przestrzeni blogowej pusto się zrobiło. Miałyście tylko nie pokazywać się w przestrzeni publicznej w realu, tu można!;)
Czas na pokaz pracy w kolejnym wyzwaniu. W marcu dalej robimy kartki do wyboru:

1. square circular pop up
2. latarnia + kropki - forma dowolna
3. square circular pop up + latarnia + kropki

A u mnie po raz kolejny forma dowolna. Taki ze mnie leniuszek.;) Latarnie są dwie, kropek od groma i trochę.:)



Żeby trochę urozmaicić karteczkę, zamiast wyszywać śnieg i owoce dodałam pastę strukturalną i ciemnoczerwone koraliki.
I bannerek:


Nieustannie życzę wam zdrowia. Uściski!:)

26 komentarzy:

  1. Fajna kartka wyszła :) Cały czas zazdraszczam Ci tego świetnego wykrojnika :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ! Ta kanwa w kropeczki i przestrzenne akcenty nadały wyrazistości i charakteru.
    No fakt pustki się porobiły. U mnie jak na złość pokończyły się taśmy dwustronne i kleje więc stanęłam z kartkami, a budżet na razie pochłania zaopatrzenie medyczne bo jestem w grupie ryzyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. mistrzostwo świata z ta gałązką. Jestem zachwycona karteczką

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka Justynko, ten wykrojnik jest rewelacyjny.
    Faktycznie jakoś pustawo się zrobiło w blogosferze, nowych postów jak na lekarstwo a przecież siedzenie w domu sprzyja rękodziełu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka Justynko :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka, piękny wykrojnik i hafcik, super dodatki do haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka i bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony wykrojnik, ulubiona kanwa w kropeczki i cudny wzorek latarenki. Świetna kartka, choć szkoda że " leniwa" bo marcowa forma jest naprawdę świetna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka. :)
    Super pomysł z dodatkami. :)
    Tę latarenkę wyszywałam już kila razy - wdzięczny wzorek.:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko kartka jest śliczna!!! Piękne te kropeczki :)). Ja cały czas tworzę, do tego dzieciaki są w domu więc więcej roboty przybyło, no i na gruntowne porządki mi się zebrało :). Zycie wywróciło się do góry nogami. Buziaki i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, urocza kartka. Haft z latarenką jest prześliczny.
    Faktycznie jakoś przycichło na blogach, może niektórzy są przygnębieni sytuacją i nie chce im się pisać.
    Ja tworzę albumy i czytam książki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Justynko!
    Kartka zachwycająca! Siedzę i nos wlepiam w monitor! I ten śnieg i te owoce i ten wykrojnik i ten kolor!!!
    Kochana, ja normalnie do pracy chodzę... więc czasu na robótki tyle co zwykle mam :-)
    Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Latarenki w duecie dopełniają się wzajemnie :) Całość zachwycająca! Ja pracuję zdalnie i mam o wiele więcej pracy, bo muszę się uczyć nowych rzeczy.
    Trzymaj się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka cudna:))ta koronkowa dekoracja czerwona jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna ta karteczka ( rewelacyjny wykrojnik )
    Ja w handlu pracuję, więc normalnie do pracy chodzę, poza tym opiekuję się wnusiem, więc mało czasu na robótki ostatnio. Trzymaj się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka! Też mam wrażenie że jakoś pusto ;) Obecnie siedzę w domu i czuję się jak na urlopie, może jutro na chwilę do pracy SKOCZĘ :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba Twoja karteczka. Hafcik jak zwykle uroczy a wykrojnik świetnie tu pasuje. Pytasz co słychać? Siedzę w domu, wyszywam tzn haftuję zawzięcie ciemierniki, dziubie kartki pergamninowe na Wielkanoc. Wczoraj i dzisiaj była tak piękna pogoda, że udało mi się zaliczyć wycieczkę rowerową z mężem, poprawić trochę kondycję i przewentylować płuca. Serdeczności posyłam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko, pomysł z pastą strukturalną i koralikami dał wyśmienity efekt. No bomba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka pierwsza klasa. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Te koraliki zrobiły wspaniałą robotę. Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko, cudna i bardzo klimatyczna kartka! hafcik przeuroczy:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale przepiękna kartka. Te koraliki w hafcie dodają mu tylko uroku.
    Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny hafcik :) Piękna kartka z nim powstała :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.