środa, 11 marca 2020

Proszę państwa, oto miś! Czyli wspominamy Dzień Kobiet i Dzień Mężczyzn.

Słyszę czasem opinie, że obchodzenie pewnych świąt nie ma sensu, bo powinny trwać cały rok. Ja jednak pozwolę sobie nie zgodzić się z tym.;) Po pierwsze: każda okazja jest dobra, żeby wymieniać się prezentami, a po drugie: czekolada jedzona codziennie przestaje smakować, a nawet powoduje mdłości.;) Dlatego też my z mężem celebrujemy wszystkie święta, które nas dotyczą i tak też było w tym roku.
Ponieważ na początku marca wylądowałam na chorobowym (nie, to tylko zapalenie gardła i górnych dróg oddechowych) i przeciągnęło się to do wspomnianych świąt, nie miałam możliwości, by zrewanżować się mężowi czymś bardziej okazałym. Zatem kiedy poszedł do pracy, wyciągnęłam kanwę, mulinę i wzorek misia. I tak powstał on:
Już dawno miałam zrobić mężowi nowy breloczek, bo poprzedni rozwalił się w drobiazgi, uznałam więc, że nie będzie lepszej okazji.


I tak świętowaliśmy przez dwa dni:)
Dziewczynki, dziękuję wam za miłe słowa o kartkach - sama jestem z nich zadowolona, więc  tym bardziej się cieszę, że i wam się spodobały. Ulcia - a podkradaj sobie, ile chcesz!;)
Wszystkiego dobrego i zdrówka wam życzę!

22 komentarze:

  1. Twój mżą to wyjątkowy "facet", a Ty obdarowałaś go po królewsku. Ma szczęście. Breloczek jest super. Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super breloczek, fajny prezent:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to najfajniejszy prezent jaki można komuś ofiarować bo śliczny, własnoręcznie zrobiony i taki 'osobisty ". Pewnie nazywasz męża misiem ciekawe dlaczego/:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik, świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny breloczek. Skoro poprzednik się rozsypał - znaczy używany był - a to najbardziej cieszy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny prezencik , wszak Wszyscy kochamy misie. Zdrówka życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Każde Święto jest wyjątkowe :-) Fantastycznie, że Twoja choroba nie przeszkodziła Wam w świętowaniu :-) breloczek extra!
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł miałaś. Słodki miś. Z pewnością mężowi baaardzo się podobał

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, uroczy prezent przygotowałaś dla Męża.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczny brylok ;) ja strasznie lubie dawac drobne prezenty. Male a cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłe wspólne świętowanie, a zwłaszcza w towarzystwie tak sympatycznego misiaczka :-)
    Pozdrawiam i trzymajmy się zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze maleństwo, Justynko!
    No i świetny prezent od serca :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy :) Jak ja kocham takie haftowane gadżety :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.