piątek, 6 marca 2020

Kartki przez cały rok - marzec.

Specjalnie dla Ani z bloga "W związku z nitką" już na początku miesiąca prezentuję kartkę w zabawie u Ani Iwańskiej. Anulka, domagałaś się kurczaka i oto on:

Czyż nie jest śliczny? Różne wzory przewidywałam na to wyzwanie, ale gdy wpadł mi w oko ten słodziak... Pozostałe poszły w kąt.
Ach, bo nie napisałam, jakie to wytyczne obowiązują na marzec. Otóż są to:


 W związku z tym moja kartka prezentuje się następująco:


A tulipan stanowi bonus.;)
A propos tulipana: ten kurczak ma braci, obaj z tulipanami... A przecież już wiemy, jake są wytyczne na kwiecień.;)
Wracając do dzisiejszej odsłony: ponieważ mam super papiery z żonkilami nie mogłam się powstrzymać i machnęłam jeszcze jedną karteczkę bez haftu. W tym roku to już chyba będzie reguła.;)

 Tło bazy też jest żółte - tylko na zdjęciu takie blade wyszło.
I kolaż (bo mam nadzieję, że obie zostaną uznane w kwestii wszystkich wytycznych):


Dziękuję za życzenia powodzenia w zabawie Świrów Rękodzieła - wszystkim wam, które też biorą udział, piszę: wzajemnie!:)

29 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki, zarówno ta z haftem, jak i bez! Papiery rzeczywiście świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że uznają w kwestii 3 wytycznych . Są cudowne a żonkilowy papier odlotowy.
    Kurczaki wesolutkie. Zarówno hafcik jak i grafika bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynka!
    Uwielbiam Twoje karteczki! haftowany kurczaczek przesłodki!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne karteczki wpisują się doskonale do Ani na zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny hafcik, piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, świetne karteczki. Kurczak na pierwszej jest super - taki sympatyczny. Koniecznie wyhaftuj jego braci.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega pozytywnie optymistyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowe i radośnie wyszło a kurczak fajniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodki jest ten kurczaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki wyglądają fantastycznie!!!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy ten wyhaftowany kurczak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydawało mi się, że chwaliłam piękno kartek, ale może komentarz poleciał w kosmos... :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne karteczki zrobiłaś:)))ja jednak lubię hafty na kartkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. :-)))))
    Jest przesłodki!!
    Dziękuję Ci, Kochana, za zaspokojenie mojej ciekawości :-)))
    Ty wiesz, że karteczki z haftem lubię najbardziej!
    Pięęęknie ją skomponowałaś. Ale i ta bez haftu śliczna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, urocze karteczki Justynko:)
    Podziwiam! Hafcik cudny,fajny pomysł z motywem deseczek na karteczce.
    Druga karteczka też urocza:)
    Pozdrowionka ślę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja karteczki kurczacze. Pomysł z deskami mogiem podkraść?!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki sa prześliczne. te małe hafciki zawsze mnie zachwycaja. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, radosne karteczki, uroczy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny kurczaczek, piękne karteczki, ja nie ma jeszcze żadnej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesłodki ten kurczaczek. Karteczki śliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie bardzo ładne.Haftowany kurczaczek, faktycznie słodziak:)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super karteczki, ale hafcik jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.