poniedziałek, 2 marca 2020

Pierwsze urodziny Świrów Rękodzieła i hop blog.

Jak większość z was i ja postanowiłam przyłączyć się do świętowania pierwszych urodzin grupy, która zowie się Świry Rękodzieła. Przede wszystkim życzę dziewczynom: Marcie, Uli, Violi, Aliji, Pati, Ewie, Kasi i Agnieszce jeszcze wielu twórczych lat (na pewno pomysłów im nie zbraknie) i wywiązuję się z zasad zabawy, którą dla nas przygotowały.:)
Oto banerek zabawy:
A oto wierszyk, który został złożony z haseł znajdujących się na blogach w/w dziewczyn: stąd termin hop blog.

Uśmiechnięte nasze minki, świętujemy urodzinki!
Tyle przez ten rok się działo,
Więc powiedzieć trzeba śmiało,
Że ekipa super była, pomysłami nas raczyła.
Mija roczek, dziękujemy,
Ale jeszcze więcej chcemy!
Wspólnie krzyczmy więc: do dzieła!
Wiwat Świry Rękodzieła!

Z dokładnym regulaminem zabawy możecie zapoznać się TUTAJ.
A teraz skorzystam z okazji i trochę się pokajam: sklerozę mam ogromną, bo cały czas zapominam pochwalić się nagrodą, jaką otrzymałam od Kasi - xgalaktyki za udział w zabawie Choinka 2019. Niniejszym robię to teraz, a otrzymałam przecudnej urody papiery do robienia m.in kartek. Same zobaczcie:


Kasi jeszcze raz serdecznie dziękuję. :)
Co do mojej pracy z poprzedniego posta: dzięki za zainteresowanie i słowa uznania, a te z was, które nie wiedzą, co to za wzór, odsyłam TU, gdzie zapowiadałam jego wyszycie.:)
Tyle na dziś! Do zobaczyska!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję super nagrody, a zabawa u Świrów zapowiada się świetnie. Trzymam kciuki za powodzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagroda świetna, na pewno ją dobrze wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nagrody i życzę powodzenia - też się bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, gratuluję nagrody i życzę powodzenia w candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagroda świetna! Powodzenia w zabawie!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za życzenia oraz za udział w zabawie :)
    Piękną nagrodę dostałaś od Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujemy za życzenia! i udział w zabawie oczywiście. Piękna nagroda od Kasi do Ciebie trafiła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje raz jeszcze. Wspaniała nagroda, która z pewnością znakomicie wykorzystasz. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko piękne papiery w ramach nagrody od Kasi dostałaś, GRATULACJE!:)
    Powodzenia w zabawie życzę i pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne karteczki ;) gratulacje i wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.