czwartek, 23 kwietnia 2020

Choinka 2020 - kwiecień.

Witajcie, kochane dziewczyny! Dziękuję za to, że do mnie zaglądacie, i za komentarze, na które odpowiedziałam wam bezpośrednio pod nimi. Jak macie ochotę zajrzeć, to zapraszam.:)
Jakoś ciężko u mnie ostatnio z wyszywaniem - skończyłam Madmoiselle z kotem, ale zostały kontury. I tu pojawił się u mnie leniuszek (jednak wolę czytać książki.;)) Nagle jednak olśniło mnie, że przecież jeszcze nic nie wyszyłam na kwietniową odsłonę Choinki 2020. I co tu zrobić, żeby zrobić i się nie narobić? ;) Głowiłam się i głowiłam, i nagle przypomniało mi się, że mam wzory choinek, które aż się proszą, by je umieścić na piku. I tak wyszyłam jedną...;) Na kanwie plastikowej.


A teraz wam się pochwalę, jaki wypasiony prezent dostałam od Ani Iwańskiej - Ania wylosowała mnie w marcowej odsłonie swojej zabawy "Kartki przez cały rok".
Oto akrylowe jajko z dekupażem od środka:

A  żeby mi nie było zbyt łatwo, dostałąm też materiały, by samej wykonać takie jajko.;)


Obłędne papiery do kartek - dwustronne. Jakie wzory!

A jak się z tych cieszę - są jednokolorowe i część z nich ma fakturę płótna...

Pieczątki napisy - świąteczne i okolicznościowe.

I coś, co wykorzystuję namiętnie do produkcji kartek - taśma dwustronna i perełki.


Aniu, jeszcze raz bardzo ci dziękuję. Prezent jest oszałamiający!:)
I tym sposobem wszystkie zabawy w tym miesiącu zrealizowane. Do następnego!:)

27 komentarzy:

  1. Krásny stromček, veľmi pekný nápad.
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną świąteczną ozdobę zrobiłaś,fajna choineczka:) Gratuluję prezentów i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna choineczka :-)
    A prezent rewelacyjny, nic tylko tworzyć :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie tak samo jak Ty, tylko ja ostatnio nawet mało czytam. Za to poświęcam czas na albumy. Twoja choinka na piku jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft i wspaniała nagroda.:) Gratuluję i życzę miłego tworzenia.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna choinka:) Też muszę zabrać się za moją zawieszkę na tą zabawę:) Już zaczęłam, a potem ją ciepłam w pudełko:) Świetny prezent otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To teraz czekamy aż ozdobisz to jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo fajna choineczka i świetnie ozdobi dom na święta:-)
    Jajo przepiękne. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko u mnie też ostatnio haft odłogiem leży,a ja w koszyki szydełkowe wpadłam ;) Choineczka śliczna i kolorowa, piękna ozdoba! A prezenty WOW, same przydatne przydaśki :)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, śliczna choineczka. I jak pięknie obdarowała Cię Ania.
    Książki to jest to!
    Uściski,

    OdpowiedzUsuń
  12. No to cieszę się Justynko że w tym trudnym czasie mogłam Ci zrobić niespodziankę i że spodobał Ci prezent ode mnie .
    Choineczka na piku cudna , to świetny pomysł, choinki na piku będą fajnie wyglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosta ładna i zgrabna ta choineczka :) super Cię Ania obdarował :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta choineczka, jakby z poduszek była :) Bardzo fajna ozdoba z tego hafciku wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza choinka, a pomysł z samodzielnym wykonaniem jajka super :) Ania miała fajny pomysł i jakimi cudownościami Cię obdarowała :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetna choineczka na piku, prezenty tez fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Choineczka ekstra!
    No i podarunek, że fiu... fiu... Na bogato!
    Też by mi się oczy śmiały do takich wspaniałości!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna malutka choineczka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Choineczka wyszła Ci prześlicznie :)
    Gratuluję wygranych przydasiów i pięknego jajka.
    ps. książki na regałach w tle wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Choinka jest super ale tym razem bardziej zwróciłam uwagę na tło :).

    Od dawna mi się marzy pokój pełen książek :).

    Gratuluję super niespodzianki od Ani :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałaś wspaniały pomysł z tą choineczką na piku :)
    Wystarczy gwiazda betlejemska na święta i taka cudna ozdoba,
    będzie jak znalazł :) Upominki wspaniałe, oczywiście okrutnie zazdroszczę:)
    Uściski Justynko :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna taka ozdoba na piku, będzie się pięknie prezentować, a nagrody zazdroszczę;))

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna ozdobna choinka, a niespodzianka rewelacyjna! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale wyszła Ci ta choinka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna choinka na piku :-) Gratuluję nagrody od Ani :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna ozdoba!😍 Lenia trzeba wygonić, włączyć audiobooka i dokończyć haft. Nie ma co, kontury to wisienka na torcie😊

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.