sobota, 4 kwietnia 2020

Kartki przez cały rok - kwiecień.

Witajcie! Mam nadzieję, że wszystkim wam zdrowie dopisuje. Z samopoczuciem pewnie różnie bywa, ale na to już nic nie poradzimy. Na szczęście są zabawy blogowe, które pozwalają na chwilę oderwać się od rzeczywistości. A jeszcze gdy uśmiechnie się do nas szczęście i w nich wygrywamy...:) Właśnie mnie to spotkało w zabawie, o której dziś piszę: Ania - organizatorka  - wylosowała mnie w marcu, bardzo poprawiając mi samopoczucie.;) Aniu, jeszcze raz dziękuję!:)
 Ze zdwojoną energią zatem zabrałam się do kartek kwietniowych. Bo to i oczekiwanie na nagrodę, i wytyczne, jakby specjalnie pode mnie dobrane.;)


Patrząc na te elementy spodziewacie się zapewne kartek okolicznościowych. A tu będzie  niespodzianka: wszystko przez tego dżentelmena.


I choć na pozór wytyczne nie bardzo pasują do kartek wielkanocnych, jakoś się udało je dopasować.


A potem przypomniałam sobie o nowym wielkanocnym wykrojniku - i jak zobaczyłam, że są na nim  nie tylko tulipany, ale i serca, no to nie mogłam przejść koło  niego obojętnie.



Kartki poczekają na lepszy czas, mam nadzieję, że w przyszłym roku trafią do odbiorców.:)
Tyle na dziś. Pozdrawiam i nieustająco życzę wam zdrowia.:)

29 komentarzy:

  1. Super kartki, mnie szczególnie podoba się pierwsze - z wyhaftowaną pisanką ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki. Haft z pisklakiem - uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne obie karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, Justynko, a haftowany kurczaczek jest rozbrajający.
    Trzymaj się cieplutko i zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są prześliczne! Ten dżentelmen słodki, ale karteczka biało bordowa skradła serducho - świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta biało bordowa jest taka...niespotykana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :).

    Super wybrnęłaś z wytycznych i zrobiłaś śliczne kartki wielkanocne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! A kartki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta druga bardzo w moim guście :) Chociaż kurczak też całkiem fajny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki i śliczny haft. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, dopracowane, chciałabym zobaczyć jak wygląda wykrojnik do kartek bo nie umiem sobie wyobrazić.😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko jesteś genialna !! Przecież ja też mam ten wykrojnik :-) No nie mam bata muszę z nim zrobić karteczkę :-)A pomysł z szybką jest świetny, ale już tak do końca nie będę małpować :-)
    Hafcik z kurczaczkiem też mnie zauroczył , oprawa świetna. Jednym słowem cud miód i malinka. Ciesze się niezmiernie że kartki trafia do kwietniowej galerii.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne kartki,Justynko. Ta pierwsza, z sympatycznym kurczaczkiem, skradła moje serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze bardziej podobają mi się kartki z haftem, ale tym razem zdecydowanie ta druga bardziej mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne kartki! W moim ulubionym kolorze w dodatku :-)
    Serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne kartki😍 dla Ciebie również wszystkiego dobrego i dużo zdrowia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pomysłowo to rozwiązałaś :). Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry :) Zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga.https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki śliczne, haft z kurczczkiem słodziutki. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne, ale ta pierwsza haftowana cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy kurczak i cudna z nim karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No ta z kurczakiem świetna :), ta druga równie piękna, ale wiadomo z haftem to z haftem. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne kartki! Wesolych swiat i szczeslwiego Allelujah!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczaczek sympatyczny:) Obie karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki są przepiękne :) a kurczaczek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.