czwartek, 30 kwietnia 2020

Kartki poza wyzwaniami.

Dziś zaprezentuję wam kartki, które powstały poza wszystkimi wyzwaniami - krótko mówiąc  nie pasują do dotychczasowych wytycznych. One może i kiedyś się wpasują, kto wie, ale nie mam cierpliwości czekać.;) I zanim przystąpię do majowych wyzwań, oto wspomnienia jeszcze z marca.
Dla wielbicielki niebieskości powstała kartka z przeznaczeniem na jej urodziny.


A dla mamy  mojego męża, która w marcu obchodzi zarówno urodziny, jak i imieniny, powstała taka kartka- różana.


Grafika pochodzi z kalendarza (z obrazami malowanymi ustami i stopami).
Dziewczyny kochane, wpłyńcie na mnie, żebym skończyła moją Madmoiselle z kotem... Zostały tylko kontury, ale mam do nich takiego lenia, że hej.;)
Ściskam was mocno. Zdrowia!:)

30 komentarzy:

  1. Niebieska jest obłędna, druga tym bardziej, że tak pięknie można malować ustami i stopami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W obu kartkach kwiaty zachwycające :-) Kartka schodkowa jest łatwiutka do zrobienia, mogę przesłać schemat.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie kartki.
    Posyłam wirtualnego kopniaka motywującego :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowne kartki, ogromnie podobają mi się obie z lekkim
    drgnieniem serca w stronę niebieskości :)
    Kochana uwaga wpływam na Ciebie...adin, dwa ,tri ;)
    Już widzę jak śmigasz kontury w swojej damulce!
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko piękne kartki! Nie wiem, czy o tych samych artystów chodzi (AMUN), ale ja co roku od kilku lat wpłacam im pieniążki i dostaje kartki, kalendarze przez nich malowane ustami i stopami. Posyłam Tobie wielką dawkę energii motywacyjnej :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki super. Jednak chciałabym zobaczyć skończoną madmoiselle :P Więc może przez majówkę uda się skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieska kartka piękna. Ja też często wykorzystuje grafiki z kalendarzy. Ciekawie wkomponowane ten element w kartkę. Ja mam haft rozpoczęty 2 lata temu. Dokładam po 10-20 xxxxx ale końca dalej nie widać. Brak mi motywacji. Udanego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki. Też muszę zrobić jakąś na imieniny męża ale zupełnie brak mi pomysłu. Hafcik doczeka się na pewno ukończenia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Promyczku są cudowne zwłaszcza ta niebieska ze świetnym wykrojnikiem . Kontury to masakra, ale postaw sobie za cel , np jedna nitka dziennie i do przodu . Trzymam kciuki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, cudne karteczki :-)
    Posyłam mnóstwo energii i entuzjazmu! Kończ kochana te kreseczki i chwal się cudnym haftem :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki! Jak nie przepadam za niebieskim kolorem, to tak pierwsza kartka podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem krótko - ARCYDZIEŁA. Niezmiennie mnie zachwycają twoje karteczki i wcale nie przesadzę jeśli powiem, że jesteś mistrzynią w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie karteczki! Dobrze, że je pokazałaś!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki! Gdyby nie zabawy, to chyba byłaby u mnie straszna posucha. Jak już uzbierasz tej motywacji do pracy, to podziel się troszkę ze mną ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, chwytaj za te kontury, bo co z głowy, to sercu lżej! No i może otworzy się wtedy miła perspektywa pracy nad tulipanową wróżką... :-)) Byłaby to dla mnie bardzo sympatyczna świadomość jakiejś motywacji i inspiracji oraz wspólnego haftowania podobnego w temacie projektu :-))
    Słoneczne pozdrowienia Ci posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko urocze kartki, zwłaszcza pierwsza skradła moje serce.
    Wpływam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki obie. kogoś na pewno ucieszą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne obie, dalej do kreseczek marsz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie kartki śliczne są. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne karteczki:) Przekazuje Ci wirtualną energię byś szybko się z konturami uporała i skończoną Madmoisel pokazała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zasuwaj do tych konturów, raz, dwa trzy... bo chcemy popodziwiać ukończony obraz :D
    Piękne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczki cudowne, szczególnie ta w niebieskościach mnie ujęła. Uwielbiam niebieski, może dlatego. Kontury? Dasz radę. Wierzę w Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla wyjatkowego faceta,wyjątkowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka w niebieskościach z cudnym wykrojnikiem mnie zauroczyła. Świetnie obydwie wykonałaś. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki. Mnie zachwyciła szczególnie ta dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne te kartki. Muszę też w końcu pamiętać o przeszyciach, żeby je kiedyś zastosować. Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowite kartki! Szczególnie ta różana mi się podoba. Wygląda jakby była trójwymiarowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kartki, szczególnie ta w niebieskościach; piękny wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.