wtorek, 14 kwietnia 2020

Kartki BN 2020 - kwiecień.

Wielkie podziękowania tym z was, które odwiedziły mnie w święta i złożyły życzenia. Za wszystkie bardzo dziękuję i mam nadzieję, że się sprawdzą. Wybaczcie, że sama do was nie zaszłam w tym roku - coraz ciężej znoszę tę sytuację, jaka jest i najchętniej zaszyłabym się na całe dnie pod kołdrę i przeczekała... Tym bardziej, że kwiecień to miesiąc różnych imprez w naszej rodzinie: mamy z mężem rocznicę ślubu (w tym roku okrągłą), moja mama ma urodziny, ja również. I smutno mi, że nie mogliśmy i  nie możemy ich uroczyście obchodzić.
Już nawet myślałam, że dam sobie spokój z pozostałymi zabawami, jakie mi jeszcze zostały, ale jakoś dziś spłynęło na mnie natchnienie i tak powstała karteczka w zabawie u Uli.
Jak co miesiąc kartka do wyboru:
1) gwiazda,
2) kratka+niespodzianka (dla Uli na urodziny;))
3) gwiazda+kratka+niespodzianka.


Może nie uwierzycie, ale miałam zamiar zrobić tę gwiazdę. Usiadłam do tutorialu, zrobiłam bazę... i się rozczarowałam: wymiarami. Gwiazda okazała się zbyt mała jak dla mnie. Zatem tradycyjnie wybrałam drugą możliwość.


Kratka skojarzyła mi się z obrusem, a na obrusie: talerz z pierniczkami.:)
Ale gdzie ta niespodzianka, zapytacie. Proszę bardzo, odsłaniam...

Tadam!

Co do uzasadnienia: prezenty są pod choinkę i są na urodziny - stąd te tutaj. Wszystkie dla Uli.;)
Tyle na dziś. Ściskam was mocno.:)

38 komentarzy:

  1. Justynko trzymaj się kochana! Trzeba to przeczekać, zobaczysz jeszcze będzie dobrze. Najważniejsze abyśmy zdrowi byli. Karteczka jest świetna, a środek powala :)). Mam taki kratkowany świąteczny obrus :)). Ściskam Ciebie mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Justyś! I za pochwały karteczki, i za słowa otuchy.:)

      Usuń
  2. Justynko, kartka jest bombowa! Ten pomysł z talerzem pełnym pierniczków na kraciastym obrusie to strzał w dziesiątkę. A wnętrze to prawdziwa niespodzianka i to rewelacyjna.
    Trzymaj się, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jubileuszowe serdeczności!
    Piękna i pomyslowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudo. Wspaniały pomysł i wykonanie. rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jest ciężko wszystkim :(, grunt to świadomość, że ten stan nie będzie trwał wiecznie, i zmiana myslenia, wyłączenie telewizorka i oddanie się na przyjemności, słońce i kwiaty we włosach, nawet jeżeli tylko na balkonie :) Uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też najchetniej bym sie zaszyla...ale gdzie?:(, nie mialam okazji złożyć Tobie życzeń dlatego robie to teraz. Oby ten czas był dla Ciebie lepszy!byś znalazła Nadzieję i radość, ściskam mocno.
    A co do karteczki jest przecudowna! Prawdziwe dzieło sztuki, taką to bym umieściła za witryną i podziwiala, brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Urodziny jeszcze przede mną, więc pewnie będę miała kolejne chwile załamania. Bedę jednak wierzyć, ze twoje życzenia się spełnią.:)

      Usuń
  7. o jakie piękności! a ta otwierana z prezencikami magiczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna karteczka, środeczek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Violuś! I fajnie się taki środek robi, będę powtarzać.

      Usuń
  9. Fantastyczna kartka. :)
    Mam podobnie z obecną sytuacją, ale nie dajmy się, jeszcze będzie normalnie...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna i bardzo pomysłowa kartka. Wyszła fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko ja też się bardzo rozczarowałam wymiarami kartki, ale zrobiłam do końca. Prezenciki wyszły Ci super, taka kartka chodzi za mną od dawna i myślę że kiedyś u Uli się taka trafi żeby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tym u ciebie i jak ją robiłam, to sobie to przypomniałam.:) O, jak się trafi, to na pewno ją wykonam, bo świetnie mi się robiło te prezenty.:)

      Usuń
  12. Justynka, prześliczna kartka!
    Też jestem kwietniowa (urodziny i imieniny) mój Tato obchodzi imieniny i kompletnie nie po naszemu spędziliśmy te dni... więc rozumiem co czujesz...
    Ściskam, przytulam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu!:) Toś ty moja siostra w niedoli. Też cię ściskam.:)

      Usuń
  13. Czemu ty się zła godzino
    z niepotrzebnym mieszasz lękiem?
    Jesteś a więc musisz minąć
    Miniesz , a więc to jest piękne...
    Justynko, to minie, tylko potrzeba troszkę czasu
    Najważniejsze byśmy dotrwali w zdrowiu.
    Buziaki Kochana, trzymaj się cieplutko.

    Karteczka obłędna!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, wspaniały i jaki trafny cytat. Dziękuję!:)

      Usuń
  14. Kartka jest super !!! A środek to rewelacja 🥰
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. A to Ci dopiero niespodzianka! Super kartkę stworzyłaś :-) Niestety nie mogę wpłynąć na obecną sytuację, ale przesyłam moc pozytywnych buziaków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pokrzepiające buziaki i pochwałę kartki dziękuję serdecznie.:)

      Usuń
  16. Miałam podobnie, też mi się wydała mała, ale robię ATC, więc może nie aż tak. :) Miałam zamiar zrobić ją jeszcze raz z arkusza 30x30, byłaby o 10 cm większa, ale drugi raz docinać to wszystko już mim się nie chciało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to, bo też mi się już nie chciało... ;)

      Usuń
  17. Justynko, piękny i rewelacyjny składaczek❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nieskromnie napiszę, że jestem z niego zadowolona.:)

      Usuń
  18. Cudny składaczek Justynko! Jestem zachwycona, talerzyk i te prezenciki :) jak dla mnie bomba! Bardzo bardzo mi się podoba :)))
    Pozdrowionka ślę, dbaj o siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak małą jest. Chyba powinnam podawać jakie mi wymiary wyszły po zrobieniu z tutorialu. Cudna karteczka Justynko! Prezenty w środku pełne zaskoczenie i niespodzianka! Twobie rónież wszsytkiego dobrego, Twojej mamie i Wam razem z okazji rocznicy ślubu!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.