sobota, 4 lipca 2020

Dzisiejszy post sponsoruje literka "A".

Witajcie! Dziś pokażę wam mój tajemniczy projekt, do którego wstęp mogłyście zobaczyć w jednym z poprzednich postów. Przypomnę, że chodziło o wspomnianą literkę:


Zanim jednak przejdę do całości haftu, najpierw mała zajawka.
Kiedy urządzaliśmy w zeszłym roku salon, zmieniliśmy całkowicie kolorystykę i wystrój. M.in. kupiliśmy takie dwie poduszki:


I wyobraźcie sobie, że na jednej z nich ta ozdobna forma całkowicie uległa zniekształceniu. Najpierw próbowałam ją naprawić, ale kiedy znów się zniekształciła, zgniewało mnie to i postanowiłam zrobić nową wstawkę. Oczywiście z haftem.;) Długo się zastanawiałam, co by tu "wyhafcić", zwłaszcza że tę poduszkę użytkuje mój mąż (nie, proszę go nie podejrzewać, on jej nie zepsuł;)). I kiedy trafiłam na wzór prześlicznego alfabetu, olśniło mnie - postanowiłam wyszyć jego imię.


I tak powstała całkiem nowa podusia:





Mąż z poduszki zadowolony.  A ja przystapiłam do wyszywania tulipanowej wróżki. Trochę się dziewczyna naczekała.;)
A w następnym poście pewnie jakieś karteczki.:)

32 komentarze:

  1. Świetnie wygląda ta poducha i literki są super:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna metamorfoza poduszki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Brawo Justynko za pomysł i realizację. Teraz poduszka wygląda ładniej więc może dobrze, że ta środkowa część zdeformowała się :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Twoja wersja podoba mi się zdecydowanie bardziej! Gratuluję pomysłu i wykonania!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło, faktycznie alfabet idealnie pasuje, jakby był stworzony specjalnie dla tej poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super poduszka, Justynko. To teraz powinnaś na drugiej umieścić swoje imię.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł, a poduszka ładniejsza jest z haftem.
    Szczęściarz z tego Andrzeja, że ms tak pomysłową żonę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie poradziłaś sobie z mankamentem! Alfabet rzeczywiście fajny :-)
    A na tulipanową wróżkę czekam niecierpliwie i kibicuję powstawaniu tego pięknego haftu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na naprawienie zniszczonej poduszki. A hafcik wyszedł bardzo zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty się powinnaś nazywać Pomysłowy Dobromir ;)
    A na poważnie - świetny pomysł i super wykonanie. Teraz czas na poduszkę z Twoim imieniem ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na taką poduchę z literkami jest naprawdę świetny i bardzo oryginalny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Krásny vankúš, ešte krajší ako predtým :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem tak uwielbiam wyszywać literki, monogramy, więc dla mnie jest bomba!! Ale do kompletu powinnaś na drugiej wyszyć swoje imię, wtedy by super razem wyglądały.
    Powodzenia w nowym hafcie, będzie na pewno piękny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna poducha, ekstra wyglada z tym haftem. To teraz do kompletu powinna się druga rozlecieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dedykowana poduszka to strzał w 10! Mężuś na pewno zachwycony, tak jak piszą dziewczyny, powinnaś na drugiej swoje imię umieścić:)
    Hafcik piękny, śliczne literki i bardzo podoba mi się Twój pomysł.
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poducha w w pierwotnej wersji wyglądają uroczo, jednak to co zrobiłaś z jedną
    z nich nadało jej o wiele większego uroku:)
    Świetnie wygląda z tym wyszytym imieniem !
    Uściski słoneczne:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynka! Świetna poduszka! Uwielbiam tak spersonalizowane przedmioty! Metamorfozy dokonałaś obłędnej :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha ha zgadłam, jest super, drugą zrób ze swoim imieniem będzie świetny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wersja z haftem bardziej mi się podoba niż ta poprzednia ;) super kwiatki balkonowe ;) jako miłośniczka roślin zawsze dojrzę jakiś liść ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jest ten alfabet:)Mnie się podobają takie zawijaski-zakładki,ale nie potrafię ich zrobić:)pewnie nie jest to trudne,ale trzeba się skupić:)Jest trochę instrukcji na pintereście.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na uratowanie poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna metamorfoza poduszki! Skoro mąż ma swoją poduchę,ty również powinnaś sobie spersonalizowac tą drugą do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Litery są super i wspaniale komponują się na poduszce.
    Taki spot pasków na każdej poduszce często użytkowanej psuje się, chyba, że jest przestębnowany.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł miałaś z tą poduszką. Wyszło bardzo fajnie. Nie dziwne, że mąż zadowolony :) Podobnie jak i poprzedniczki twierdzę, że powinnaś drugą zrobić ze swoim imieniem :) Do kompletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny alfabet i równie rewelacyjny pomysł na jego wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie, to może nawet dobrze, że poduszka się popsuła... Bo w nowej wersji super się prezentuje :).

    Bardzo fajny alfabet :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też bardziej podoba sie Twoja wersja poduszki, no i mąż ma pewnie satysfakcję, że zrobiłaś coś dla niego :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.