środa, 29 lipca 2020

Choinka 2020 - lipiec.

Witam was w promieniach słońca! Ale post będzie z lekka zimowy.;) To już ostatnia bombka typu norweskiego w zabawie - wyszyłam bowiem czwarty wzór. W sumie pewnie stwierdzicie, że się niewiele różni, ale pokażę wam cały komplecik i zobaczycie, że jednak pewne różnice we wzorach są.:)


A tu cały komplet:


Jeszcze banerek zabawy:


Co do medalionu: Bozenas, niestety, nam z lnem już od dawna nie po drodze... Wzrok odmawia współpracy. Także tylko kanwa mi pozostała. Zdjęcie jest bardzo zbliżeniowe, gdy patrzysz na medalionik na żywo, nie widać tak tych dziurek.:)

Kiedy czytacie te słowa, jestem w przepięknym ośrodku nad jeziorem. I stamtąd was pozdrawiam!:)


27 komentarzy:

  1. Piekny widok ;) cudne bombki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko! Cudnie wypoczywasz! Widok oszałamiający :-)
    Bombka rewelacyjna! Zachwycam się tym kompletem, jest niesamowity!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te bombki ;) możesz podziałać z nimi jeszcze tylko zmienić kolory. Pozdrawiam i udanego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, powstał piękny komplet bombek.
    Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ śliczny komplet powstał! Będą się wyróżniały na choince :)
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewnie ani się obejrzymy będą święta:) Piękne są te bombki, podziwiam . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest, jak i pozostałe. Masz cudny komplecik do powieszenia na choince :-)
    Miłego wypoczynku, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bombeczki :) len też nie dla mnie, udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te bombeczki są cudowne :) ciekawa jestem na jakiej kanwie wyszyłaś je i jak zrobić, żeby naciągnąć kanwę na styropian tak jak Ty to zrobiłaś. Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne bombeczki. Uwielbiam połączenie bieli i czerwieni, to bardzo klimatyczno-świąteczne kolorki. Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bombki, udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To tak jak u mnie kochana:))kocham prace na lnie,ale moje oczy niestety nie dają rady:)))bombki są piękne:)))ja na razie zrobiłam jedną i jak patrzę na nią to myślę ,że czas by się zabrać za więcej:))bo to naprawdę ładnie wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała kolekcja bombek piękna. Na choince będą wyglądać rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten wzorek jest świetny tez go wyszywałam i o dziwo tez powstały z niego 4 bombki. Nieco inne ale kto powiedział, że ma być tak samo. Razem komplecik wygląda uroczo.
    A nad Twoim jeziorem jest przepięknie, dobrego wypoczynku życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne bombki! chyba będę musiała zweryfikować swoje podejście do haftu;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombeczki jak marzenie!
    Miłego wypoczynku Ci życzę! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie ten komplecie bombek wygląda obłędnie. Cudny! Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna bombka, idealnie wykończona. Kolory takie klimatyczne, uwielbiam czerwienie! 😍😍😍❤❤❤
    Udanego wypoczynku, warunki idealne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombka odjechana ,jak zawsze!
    Cudowny komplet..teraz juz prezentuje się okazale a to dopiero połowa
    roku :) Życzę cudownego i udanego wypoczynku :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Po półmetku lata zawsze myślę już o gwiazdce :) więc Twój post jak dla mnie jest akurat na czasie ;)
    Pozdrawiam serdecznie 🙋

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty juz wiesz ,że te bombki mnie zachwycają, pięknie ją zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne są te bombeczki. Podziwiam. Spokojnego i radosnego wypoczynku Justynko. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny komplecik bombek sobie sprawiłaś:)))
    Miłego wypoczynku Ci życzę w tych pięknych okolicznościach przyrody!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bombki absolutnie przepiękne! Jeśli planujesz kolejne to jestem też za niebieskim tłem:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, przydałoby się trochę zimy :).

    Wszystkie bombki są cudne. Będą piękną ozdobą choinki :).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.