czwartek, 16 lipca 2020

Kartki BN 2020 - lipiec i sierpień.

Śpieszę was zawiadomić, że zdusiłam przeziębienie w zarodku. Dziękuję za życzenia szybkiego powrotu do zdrowia, pomogło.;) Cieszę się też, że niebieskie karteczki przypadły wam do gustu.:) Aha, mam wrażenie, że trochę wprowadziłam was w błąd: na tych kartkach są różne rodzaje papieru, Babciny Ogród to tylko te kwiaty (maki i chabry). Aniu, sorry, zawsze staram się robić kolaż, nie wiem, czemu teraz to zaniedbałam.:)
Przyszło lato, nastały wakacje i z tej okazji Ula w swojej zabawie Kartki BN postanowiła nam dać więcej czasu na realizację wyzwania (2 miesiące) oraz pewną dowolność w formie. Piszę pewną, ponieważ poprosiła, żebyśmy wszystkie zrobiły formę, jaką chciałybyśmy zrobić, a Ula nie domyśliła się, że to ta wymarzona.;)
W moim przypadku trafiła w dziesiątkę.:)
Jakiś czas temu u jednej z was zobaczyłam formę zaproponowaną przez ewinkę nową w jej zabawie "Tniemy i gniemy". Forma mnie wręcz zachwyciła i tylko czekałam na okazję, żeby ją zrobić. Skorzystałam oczywiście z kursu przedstawionego przez ewinkę (patrz: link wyżej) i tak powstała taka kartka pudełkowa:







Kartka według zapewnień ewinki składa się na płasko i tak faktycznie jest. Nie jest trudna, ale jak wszystkie składaczki wymaga trochę więcej czasu niż kartka tradycyjna. Jednak w tym przypadku to czysta przyjemność.  Elementy w postaci kominka, choinki, Mikołaja itd. pochodzą ze strony pixabay, która oferuje darmowe grafiki.
I na koniec banerek:


Na pewno kiedyś jeszcze zrobię taką karteczkę, być może z innej okazji.
Pozdrawiam wakacyjnie! Jeszcze z domu.:)


25 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Dużo się w niej dzieje - jak na scenie w teatrze:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna i pomysłowa karteczka, podziwiam Twoje prace, są takie przemyślane i dopracowane. Jesteś mistrzynią w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka i naprawdę efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana poszłaś po całości !
    Kartka prezentuje się rewelacyjnie, jej forma jest niesamowita:)
    Pięknie ją ozdobiłaś...wymarzona dekoracja na kominek podczas
    świąt Bożego Narodzenia:)
    Życzę Ci dużo zdrówka.
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko cieszę się, że już lepiej się czujesz :). Kartka jest świetna! Pięknie wyszło, jak zimowy obrazek :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, powstała cudowna świąteczna scenka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko, cieszę się, że przeziębienie zdusiłaś w zarodku! A karteczki, tej wymarzonej gratuluję! Piękna! Jeszcze takiej nie widziałam :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz kolejny zbieram szczękę z podłogi. Kartka bomba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajowa karteczka 3d, coś ala lampionik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mega jest ta kartka! Aż trudno uwierzyć, że składa się na płasko! Jestem w ogromnym szoku i jeszcze pod większym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię robić kartek składaczków, więc mnie niestety Ula nie uszczęśliwiła ;) Za to Twoja kartka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra ta kartka skladaczki u Evinki są świetne. Ja ma czasem problem z ozdobieniem takiej dużej powierzchni. Tobie wyszło świetnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za ciekawy pomysl na kartke! Wyglada przepieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nuuu, przerewelacyjna kartka, forma. Chyba się tez skuszę, przynajmniej popróbuję.
    Pięknych wakacji życzę!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że zdusiłaś przeziębienie w zarodku :)
    Kartka jest śliczna i dla takiej osoby jak ja, która pewnie nigdy w życiu kartki nie zrobiła wydaje się być bardzo skomplikowana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna forma i piękna radosna kartka 🌹

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna kartka Justynko,a forma zachwyca! Pięknie ozdobiona i wykonana 😊
    Brawo!!! Strasznie mi się podoba:)
    Pozdrawiam słonecznie i zdrówka życzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita forma! Pięknie to wszystko skomponowałaś. Muszę się takiej naumieć :))
    Pozdrawiam i życzę udanego wakacjowania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Promyczku, dla mnie rewelacyjna kartka!!!
    Może się skusze na taką formę? kto wie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna, oryginalna kartka :-)!

    OdpowiedzUsuń
  22. No i pięknie! CIeszę się, że w końcu powstała inna forma w Twoim wykonaniu! Więcej musisz takich robić :) Ta kartka nie miała szansy zawitać w mojej zabawie z prostej przyczyny nie dubluję pomysłów Ewki, ponieważ bardzo ją szanuję za to co robi i ile pracy wkłada, a wiele osób bawi się i u mnie i u niej, więc dla nich to by była powtórka :) Fajny składaczek wybrałaś i cieszę się, że Ewciny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia, mnie dublowanie nie przeszkadza:-) Cieszy mnie, że więcej składaczków widać na blogach i w różnych zabawach:-)

      Usuń
    2. Cieszę się, że wybrałaś pudełkową formę z mojej zabawy:-)Pięknie wykleiłaś poszczególne plany tworząc całą świąteczną historię:-) Pozdrawiam :-)

      Usuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.