sobota, 28 grudnia 2013

A choć po świętach, dziś o prezentach.:)

Ale najpierw chciałam wam podziękować, że mimo zabiegania znalazłyście czas, by mnie odwiedzić i złożyć życzenia. Wielkie dzięki! Dziękuję również za kartki z życzeniami, których już nie zdążyłam pokazać - czynię więc to teraz:
Ta jest od Ani-Wojcieszka.
A ta od Agaty - Krecia Robota.
Agatko, dziękuję za sianko - położyłam pod obrus podczas kolacji wigilijnej, oczywiście. Herbatek jeszcze nie piliśmy, ale zapowiadają się obiecująco.;)
Myślę, że zdjęcia nie oddają uroku karteczek - to są małe dzieła sztuki. Dziękuję serdecznie, dziewczyny.:)
A teraz czas na pokaz prezentów, o których wspominałam w jednym z poprzednich postów.
 Za złapanie licznika u Kasi - Katarzyny G.:

Prezent podstawowy - obrazek z haftem Ty Wilsona.:)
A tu całość - macie pojęcie, jaki zapach poczułam, gdy otworzyłam paczuszkę? Jedna z tych mulin jest pachnąca...:) Plus lawendowe mydełko...(poprawka: to nie mydło, to pachnący wosk, z czytaniem mam problemy najwyraźniej...)
Drugi prezent - to wygrana we Franusiowym konkursie u Edyty.
 Wróżka na stojaczku pięknie się prezentuje. :)
A tu razem z ramką na zdjęcie ukochanego (a może Tygrysa?;)) i przydatnymi drobiazgami.
I ostatni prezent -  wygrana w candy u Violi. Wygraną był aniołek.

Ale Wiola dołożyła jeszcze takie cudeńka.


Gwiazdki (których jest sześć, ale wiszą na choince i już nie chciałam ich zdejmować), koszyczek i świecznik. Wszystko ręczna robota. :) Zarówno anioł, jak i gwiazdki trafiły na choinkę. Anioł robi za czub i prezentuje się wspaniale.


Kolejny raz bardzo, bardzo wam dziękuję, moje kochane Mikołajki.:))

Na dziś tyle - nie wiem, czy nie przytłoczyłam was nadmiarem zdjęć, ale takie prezenty nie mogły już dłużej czekać.:)
Pozdrawiam poświątecznie!

31 komentarzy:

  1. Sliczne karteczki i prezenty! A aniol na szczycie choinki to po prostu dzielo sztuki! A swieta sa za krotkie zeby sie nacieszyc i podziwiac wszystkie prezenty i trzeba sie nimi chwalic jeszcze dlugo po swietsch ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty! Długo jeszcze będą nas cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Promyczku kochana jakie ty śliczne prezenty dostałaś te karteczki to aż oczopląsu dostałam a i gratuluje ci wygranej w candy a świecę wykonałaś przecudną pozdrawiam poświątecznie i buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego wszystkiego się nazbierało i wszystko takie śliczne, Jest czym oko nacieszyć.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty! Uwielbiam takie szydełkowe ozdoby na choince, a anioł to jak kropka nad "i".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności dostałaś ,,,
    Bardzo mi miło że anioł się spodobał ,

    OdpowiedzUsuń
  7. Z braku śniegu sypnęło u Ciebie prezentami:) Wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że grzeczna byłaś w tym roku :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki i prezenciki super, niektóre już podziwiałam na innych blogach. a świetny pomysł miałaś na świeczkę wyszła przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same śliczności dostałaś!:) a świeczkę cudnie udekorowałaś, przyjaciółka na pewno zachwycona:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności dostałaś, a Twoja świeca przepięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne karteczki i piekne prezenty. Muszę Cię jednak rozczarować. Po pierwsze żadna z mulinek jakie Ci wysłałam nie jest pachnąca, a to co nazwałaś mydełkiem to wosk pachnący, który powinnaś wsadzić do kominka (takiego jak do olejków eterycznych) i podpalić pod nim świeczuszkę. Jak się będzie rozpuszczał to wtedy jego zapach unosi się w powietrzu ;) Broń Boże się nim nie myj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mamusiu, dobrze, że uprzedziłaś (a mulina naprawdę pachnie, może przeszła tym woskiem?) Nie mam kominka, ale coś zorganizuję.:))

      Usuń
  13. Piękne prezenty, ale świeczka dla przyjaciółki jest najładniejsza.
    Jeszcze raz bardzo dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe sa takie prezenty! Ja tez kilka dostałam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty pierwsza klasa - piękne dostałaś
    Gratuluję też wygranych Viola cudnie obdarowała
    a niby tylko Aniołek miał być hihihi - pozDrawiaM ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko! Musiałaś być bardzo grzeczna skoro tyle prezentów dostałaś. Tyle ładnych prezentów.
    A świeczka bardzo efektowna ale zastanawiam się czy można ją zapalić?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko baaaardzo śliczne. Zazdroszczę prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Poszczęściło Ci się przed świętami - mnóstwo wspaniałych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prezenty! Można patrzeć na nie godzinami :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałaś piękne prezenty. Pozdrawiam i przesyłam buziaki Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prezenty dostałaś :))
    Świeczka też cudna - przyjaciółka z pewnością zachwycona.
    Pozdrawiam międzyświątecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale urocze prezenty!!! A świeca, którą zrobiłaś jest naprawdę cudowna, szkoda że jest tylko jedna fotka:(
    Rameczka na zdjęcie - oczywiście dla Tygrysa!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kartki! Ale w 100% właśnie na takie zasłużyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale zostałaś obdarowana i świetną świecę zrobiłaś dla psiapsiółki;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubię oglądać takie wspaniałości. Zazdroszczę tych gwiazdek i aniołka-wspaniale wyglądają na choince. Świeca piękna! Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prezenty, życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.