wtorek, 3 grudnia 2013

TUSAL 2013 - grudzień

O, jak dobrze, że rano zamieściłyście posty TUSAL-owe, bo całkiem zapomniałam, że to dziś. A to przecież już ostatnia odsłona. No i dobrze, bo słoik pełen;) Dziękuję CyberJulce za zorganizowanie zabawy - była przednia:) Nie mam jeszcze pomysłu na zagospodarowanie hafcika z wieczka, ale coś się wymyśli.
A oto słoik w towarzystwie kul origami, które wykonuje moja szwagierka.:)


 TUSAL kończy się konkursem na najładniej przystrojony słoiczek (początkowo wieczko). Głosować można TU.
Witam przy okazji Eve Vokulską (intrygujący pseudonim czy prawdziwe nazwisko?) i Agatę Adamochę. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną.:))
Do miłego!:)

12 komentarzy:

  1. Szybko minął ten rok, mija wciąż ...
    Ale te kule są super!
    Jak ona , szwagierka to robi ????
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nitki jak nitki ale bombki fajne ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te kule, są ciekawe i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowicie zapełniłaś słoiczek :) Jak się robi to śliczne coś obok... Słoik umiem zapełnić, ale chętnie poznałabym technikę powstawania tego cuda ;)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowity rok za nami :)) Mój słoiczek będzie mi jeszcze długo służył, mam nadzieję.
    Kule piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kule są rewelacyjne!!!! też z chęcią poznam tajniki ich powstawania:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko minął nam ten rok :)
    Po zapełnieniu słoiczka widać, że był bardzo pracowity.
    A kusudamy szwagierki są cudne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. czas pędzi stanowczo za szybko - :)))) wszystkiego dobrego i pędzę głosować :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoiczek najedzony :)), superowe bombeczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sama zapomniałam o słoiczku :), w grudniu nów jakoś szybciej się pojawił ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczne kule :)
    Powodzenia w glosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne prace malowane i nie tylko pozdrawiam cieplutko ciesze sie ze wygrałas konkurs u mojej corki

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.