wtorek, 17 grudnia 2013

I kolejna porcja!:)

Kartki już wysłane, więc czas pokazać kolejną porcję. Ale zanim to nastąpi, chciałam napisać, że taki miód lejecie na moje serce, iż dawno nie było mi tak słodko. Mój mąż, kiedy mu przeczytałam kilka komentarzy, spytał: Czy na tym twoim blogu nie ma opcji negatywu? Z allegro mu się najwyraźniej pomyliło. Wypięłam więc dumnie pierś i oznajmiłam: U mnie nie ma! :)
Mam nadzieję, że nie wymówiłam tego w złą godzinę...;)
Dziękuję zatem za wspaniałe komentarze dotyczące zarówno choinki, jak i kartek - puchnę z dumy cały czas.;)
Żeby nie przedłużać, oto kolejne kartki:


A to jeszcze nie koniec...
Katarzyna G - jak to skąd biorę wzory? Od przyjaciół ze wschodu, najczęściej...;) A wzory bombek z kościółkiem były udostępnione dla wszystkich w zeszłym roku na jednym blogu, tylko, niestety, nie pamiętam na którym...:(
Ashki - co do kleju, to poleciła mi go jedna z nas:). Świetnie trzyma i papier, i tkaniny (także filc), nie zostawia śladów. Jestem z niego zadowolona i cieszę się, że nie muszę go już zamawiać w necie, tylko mam w sklepie na wyciągnięcie ręki.:)
Violu, jeżeli kupiłaś tylko jedną, to ci wybaczam.;))
Tym razem nie witam, a żegnam jedną osobę, ale nie wiem kogo.:(
Dostałam masę awizo, więc w następnym poście może będzie o prezentach?
Całuski!:)) 
P.S. Ratunku! Zginęli mi obserwatorzy! Czy wy też ich nie widzicie?:((
P.S. 2 Witajcie z powrotem!;)

38 komentarzy:

  1. Piękne świąteczne motywy na kartkach! Oprawiłaś je w taki sposób, że hafty zostały pięknie wyeksponowane :))
    Oj, współczuję listonoszom! Tyle kartek, i te awiza ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki ale Mikołaj jest najlepszy. Pozdrowienia dla męża, mój też ma czasami takie dylematy jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki ale tym razem mam faworyta - ostatnia kartka z reniferem w bombce

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na Twoje dzieła to żałuję, że jestem takim leniem jeśli chodzi o haftowanie. Zawsze uda Ci się wyszperać takie ładne wzory. Mnie się bardzo podoba ta zielono - biała chatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia bombkowa( z reniferkiem) jest bombowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna porcja wspaniałości. Każda inna ale wszystkie piękne. Mnie się podoba najbardziej ta spiralna choinka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze: powiedz Mężowi że jeśli coś jest perfekcyjne to się tego nie neguje :P (poza tym pozdrawiam )
    Po drugie: Super kolejna porcja kartek, zwłaszcza ta ostatnia (mogę się uśmiechnąć o wzorek???- jakbyś zapomniała fajnakasia79@gmail.com)
    A po trzecie: Mam nadzieję że wśród tych awizo jest jedno od mojej paczuszki (czekam tylko na Ciebie z publikacją posta, bo nie chcę Ci zepsuć niespodzianki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie widzę u siebie obserwatorów ,
    Nie zdążyłam pochwalić poprzednich kartek a tu już następne wszystkie śliczne , i niech mażą to nie dziwi ,,

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwatorzy uciekli bo też nie mogli zdzierżyć tych pochwał ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez zazdrość?... O nie, błagam, wróćcie!;)

      Usuń
  10. Chciałabym taką otrzymać, ta ostatnia jest wspaniała :)
    Że nie haftowałam jeszcze Światecznych kartek ...
    Bardzo mi sie twoja prace podobają !

    OdpowiedzUsuń
  11. super kartki :) co do obserwatorów to ostatnio blogspot robi jakieś psiuksy...

    OdpowiedzUsuń
  12. kartki piękne. Z poprzedniego posta jeszcze piękniejsze.....
    A obserwatorów u mnie też nie ma w tej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie im się znudziło siedzieć u jednej ,szukają wrażeń, a karteczki super- pierwsza i druga od końca są cudowne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki.
    Widzę, że nie tylko mnie ostatnia podoba się najbardziej.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  15. No i zwątpiłam w swoje umiejętności karteczkowe po obejrzeniu twoich cudów... Może za rok spróbuję zrobić podobne, w sensie z haftem. Co do prezentów to już zazdroszczę....
    Obserwatorów też nie widzę, ani u ciebie ani u siebie. Może jakiś błąd na portalu?
    Pozdrawiam baaardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwatorów widzę :) Rozpoznałam kartkę wg której zrobiłam makatkę szydełkową :)
    Wszystkie kartki śliczne, ale ta z reniferem w bombce najbardziej :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcialam napisac, ktora najbardziej w oko mi wpadla ale wszystkie sa piekne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, piękne! Bombka z reniferem jest naj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne karteczki a ta ostatnia z bombka jest po prostu piekna!!! I badz dumna bo jak mozna dawac negatywne komentarze pod takimi pieknosciami :-). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne karteczki ale ta ostatnia z reniferkiem jest po prostu zachwycająca!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bez negatywu!!! cudnie :))
    dobrego dnia dla Was:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejna porcja ślicznych karteczek - renifer podoba mi się bardzo.
    Dobrze, że Blogger zdecydował się oddać obserwatorów.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te karteczki--wszystkie
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne i wszystkie dopracowane jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karteczki! Tą ostatnią też sobie zrobiłam :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczności , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile pięknych kartek! Łał! Dzięki z wyjaśnienie co z tym klejem. Też go mam ale kupiłam tak przy okazji. Że może się przyda. No i chyba dobrze wybrałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartki śliczne, mnie urzekła ta z bombką i jelonkiem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mniam- chciałabym dostać tą ostatnią, i tą pierwszą....yy...wszystkie?! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Justyno, odwiedziny u ciebie to czysta przyjemność bynajmniej dla mnie jako miłośnika haftu i robótek wszelakich :)
    Karteczki piękne i bardzo dopracowane. Aż chce się na taką patrzeć cały rok!
    PS. Pytanko odnośnie pierwszej. Nie myślałaś by kokardkę ubrać w kontury? Wydaje mi się, że bardziej by się odznaczały jej elementy.

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, dzięki wielkie! To dla mnie ogromny komplement.:) Co do kokardki, spróbuję w następnym roku - o ile się zabiorę wtedy za kartki.;) Chociaż teraz ta kokarda taka subtelna...

      Usuń
  31. Śliczne karteczki! Trzecia z choinką i ostatnia karteczka to moi faworyci;))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja zrobiłam tylko 3 i poszły w świat a ja zapomniałam sfotografować, ciapa ze mnie, a co do podkładek to miejmy nadzieję że po nowym roku uzupełnią:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aaaaaaaa jaki ładne :) Oj Ty zdolniacho :D
    Pozdrawiam http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.