czwartek, 5 grudnia 2013

Prezent za stówę.;)

Ledwo Ania - Wojcieszek zostawiła u mnie na blogu swój setny komentarz, to już dogoniła ją druga Ania - leidi.ana. Nie mogłam przejść koło tego faktu obojętnie: obu kochanym Aniom postanowiłam podziękować jakimś wykonanym przez siebie drobiazgiem. Co dostała pierwsza Ania, już wiecie, oceniałyście bowiem podkładki z "koleżankami przy kawie". Dziś pokażę, co zrobiłam dla drugiej Ani, ponieważ przesyłka już doszła i nawet informacje o jej zawartości są na blogu "Te chwile..."

A jak Ania, a jak anioł, a jak adresownik.:)

 Dołożyłam kulę kusudama, kartkę z podziękowaniem i parę zwyczajowych drobiazgów.

Aniu, bardzo się cieszę, ze trafiłam w twój gust i jesteś zadowolona z prezentu. Powiem ci, że chyba latały między nami fluidy: ty chciałaś mieć adresownik, a ja nie wyobrażałam sobie, że miałabym zrobić dla ciebie coś innego.:))
Co do kul, które jak słusznie zauważyła Elunia, nazywają się kusudama, to ja wam nie pomogę, bo tylko pobieżnie wiem, jak się je robi. Ale dla zainteresowanych znalazłam kursik na youtube.


A choinka SAL-owa już gotowa i dumnie zdobi moją bibliotekę.:) Pokażę ją w następnym poście.
I jeszcze serdecznie  witam w gronie obserwatorek Paolinkę.:)
Buziaki!:)

32 komentarze:

  1. Piękne wykonany ten adresownik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, fantastycznie wykonany prezent! Nie dziwię się radości Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny prezent, wcale sie nie dziwie, ze Ani sie podoba
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko kochana! jeszcze raz za wszystko baaaardzo Ci dziękuję! sprawiałaś mi tymi prezentami ogromną radość i masz rację, między nami muszą latać jakieś fluidy:)))
    Ściskam baaardzo mocno!!!!:) dobrej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, jak Ty pięknie umiesz obdarowywać! Anie uszczęśliwione :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki śliczny ten adresownik:)
    Pozdrawiam niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent zrobiłaś Ani.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się Aniom trafiło! Zazdrosna Ania nr 3, która adresownik wprawdzie posiada, ale chyba nie tak piękny :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wymienić stary na nowy... Tylko rzuć słówko...;)

      Usuń
  9. Ale prześliczny prezencik!!! Akurat na Mikołaja:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenciki. masz zdolne rączki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to faktycznie super prezenty im się trafiły
    taki notesik adresownik to fajna sprawa mój
    to wygląda jak 101 nieszczęść hehe ale go
    lubię ;))) pozDrawiaM i ściskam Ty wiesz za co ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe te prezenty - adresownik superowy :)))
    Nie dziwię się , że obdarowane szczęśliwe Justynko!
    dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny prezent sprawiłaś Ani, adresownik wyszedł Ci ślicznie.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się, że Ania zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ten adresownik, hafcik bardzo delikatny - super.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja ostatnio tez trafiłam na te wzorki i już sobie wydrukowałam na notesy też i w końcu przyszła podkładka niestety w sklepie byla tylko jedna pod kubek więc będę haftować z wzorku od ciebie. świetny adresownik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj pamiętam mój pierwszy adresownik, jaki dostałam od Sylwuśki:) Też było na nim takie cudne A:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam taka ciekawa, ze zajrzałam do ciebie, żeby zobaczyć ten notes. Rzeczywiście piękne A, ale zupełnie inne.:)

      Usuń
  18. Super prezent, adresownik bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Adresownik bardzo pięknie wykonany, hafcik bardzo delikatny i ślicznie to razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny prezent wykonałaś :) Nic dziwnego że Ania zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. AAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Ale adresownik! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiałam niespodziankę u Ani;)) Piękny prezent przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudny ten adresownik:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Normalnie rozpieszczasz je :)). Super prezent

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne prezenty. Bardzo podoba mi się notes z monogramem :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.