sobota, 21 grudnia 2013

"Narodził się Zbawiciel... " i święta wg Vèronique Enginger.

Na początek chciałabym zaznaczyć, że byłam bardzo grzeczna. Po prostu aniołek. Promyk aniołek (oczywiście to cytat z reklamy z jamnikiem).;) Ale jak inaczej napisać, skoro dopiero co, tuż przed świętami, dostałam trzy paczuszki od blogowych Mikołajków?
Pierwsza paczka to wygrana w candy u Violi (nomen omen aniołek). Druga - to wygrana we Franusiowym konkursie u Edyty. Trzecia - za złapanie licznika u Kasi - Katarzyny G.
Ale dziś wam nie pokażę zawartości, bo jest ona tak piękna i różnorodna, że zasługuje na porządną sesję fotograficzną przy dziennym świetle (a trochę czasu brakuje na przyłożenie się do niej) i na osobny post. Zatem po świętach przygotujcie się na porcję ochów i achów.:) Violu, Edytko i Kasiu - jeszcze raz ogromne podziękowania.:))
A teraz już pokaz robótek zgodnie z tytułem - ostatnia seria kartek z "Jezusikiem" , jak mawia się w naszej rodzinie:



Za dwa ostatnie wzory dziękuję Madzi z Nitek Ariadny.:)
I ostatnia kartka z Vèronique - kiedy tylko zobaczyłam wzór, wiedziałam, że pójdzie do wyżej wzmiankowanej Madzi - te niebieskości...;)
I jeszcze raz Vèronique - moja pierwsza bombka, na bazie styropianowej:

A teraz kartki, które dostałam:

 
Od Basi z bloga Odkrywam na nowo.
Od Madzi.
Bardzo dziękuję, kochane!:) Mam nadzieję, że moje też do was doszły.
Myślę, że wpadnę tu jeszcze w poniedziałek z życzeniami, więc na razie tylko się żegnam i życzę wam udanego weekendu - nie przeróbcie się!:)
Wracam do roboty...;)

32 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej, kartki są piękne, szczególnie ta z dziewczynką.
    Pozdrawiam i życzę magicznych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ bardzo proszę;)
    A za niebieskości karteczkowe jeszcze raz gorąco Ci dziękuję!
    Twoje karteczki urocze, a bombka - czerwona;))) - cudo w czystej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki z Jezusikiem :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki zrobiłaś Justynko! a bombka skradła moje serduszko!!! CODNA jest!!!!!!!!!!!!!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczki i bombka bombowa!!!
    Serdecznie przedświąteczne pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kartki :) niebieska jest moją faworytką :) bombki też się pięknie prezentują :) czym są mocowane do styropianu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedna bombka - przód z haftem, tył z filcu. Wszystko klejone klejem Magic.:)

      Usuń
  7. Piękne karteczki i gratuluję tyle wygranych życząc ci zdrowych i spokojnych świat oraz szczęśliwego nowego roku buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są Twoje karteczki, a upominków gratuluje pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki i piękna bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki, bombka przecudna :)
    Gratuluję tylu wygranych - chyba rzeczywiście byłaś Promyk - aniołek :))
    Pozdrawiam przedświątecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki są piękne ale bombeczka najładniejsza. Gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo, to promyczek faktycznie był grzeczny ;) Prześliczne prezenty, nie mogę się doczekać sesji prezentó :) buziaczki!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki piekne zrobiłaś i piekne dostałaś.
    Gratuluję wygranych i czekam na sesje.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo, te jezuskowe naprawdę Bożo-Narodzeniowe :) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranych! Dziewczynkę w kolorze blue wyszywałam w ubiegłym roku :) Śliczne te Jezuskowe karteczki i pierwsze kroki na bazie styropianu bardzo udane! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prezenty dostałaś. Twoje kartki również są piękne.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomniałam dodać, bardzo podoba mi się ta bombka z dziewczynką--śliczna

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne kartki!!! Gratuluję tylu wygranych!
    Coś czuję, że po tak udanym debiucie powstaną kolejne bombki :)) Bombka jest zjawiskowa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej. Karteczki bardzo ciekawe i niebieska i Jezuskowe. Bombka również wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciepło pozdrawiam i życzę pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne prace! Bombka cudna! Gratuluje wygranych.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje i Tobie i Twoim bliskim zycze wspanialych magicznych swiat ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kartki ,
    Szkoda że tylko jedna bombkę zrobiłaś , bo jest śliczna ,,

    OdpowiedzUsuń
  24. Krzyżykowe karteczki są cudne - dzieła sztuki (choć "kieszonkowe") - bardzo je lubię:))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne kartki z haftem krzyżykowym :)
    Obserwuję, bo warto :)
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji:) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne karteczki i cudne upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne upominki i karteczki! Życzę pięknych i ciepłych rodzinnych Świąt, a w nadchodzącym roku samych dobrych dni do spełniania zamierzeń i dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

  28. Życzę Ci, aby tegoroczne Święta były wyjątkowe.
    Aby upłynęły w rodzinnej atmosferze, miłości i życzliwości.
    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe Kartki a bombeczka piękne początki :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności :)
    Zdrowych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak to się stało, że nie widzę swojego komentarza, bladego pojęcia nie mam, bo głowę bym dała, że wysłałam!
    No to jeszcze raz: Karteczkami: pierwszą i tą z motywem niebieskiej dziewczynki Veronique Enginger oraz bombką po prostu jestem OCZAROWANA! Jeśli zdobędę te wzorki, to w przyszłym roku na pewno takie wyhaftuję!
    Pozdrówko!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.